کد مطلب: 

227582

پست کاپیتان‌های تراکتور پس از شکست برابر سپیدرود

تراکتورسازی برابر سپیدرود شکست خورد تا فاصله اش با پرسپولیس صدرنشین به ۵ امتیاز برسد.
پست کاپیتان‌های تراکتور پس از شکست برابر سپیدرود

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، از هفته بیست و پنجم لیگ برتر، تراکتورسازی که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است، در رشت مقابل سپیدرود قعر نشین شکست خورد تا معادلات صدرجدول کمی برهم بریزد. تراکتوری ها که تنها دو امتیاز با پرسپولیس صدرنشین فاصله داشنتد، با این شکست و برتری سرخ ها برابر سایپا، اختلافشان به ۵ امتیاز رسید تا روی کاغذ شانس شان برای رسیدن به جام کم شود. مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو کاپیتان ملی پوش تراکتور پس از این شکست با انتشار پستی در اینستاگرام خود به هم تیمی ها و هواداران تبریزی انگیز دادند و نوشتند:

«همه ما در زندگیمان روزهاى خوب و بد زیادى داشتیم و همیشه زندگى آنگونه که به خواست و علاقه ما بوده پیش نرفته ولى همیشه کسى یا کسانى مى توانند از پس مشکلات بر آیند که با شهامت و صبر و با تدبیر با مشکلات مقابله کنند 
هنوز ۵ بازى باقیمانده و این ۴۵٠ دقیقه شاید مدت زمان تولد یک نوزاد باشد و چشم گشودنش به دنیا و این یعنى زندگى جاریست و امید به آینده در دلهایمان.چه خوبست که الگویى باشیم براى دیگران در فوتبال ایران که با انسجام و کنار هم ایستادن و قوت بازوهاى خودمان و بدون دخالت ابر و باد و مه و خورشید و ...... هم مى توان موفق بود و هم به موفقیت رسید.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-04-15 09:09

افزودن دیدگاه جدید