کد مطلب: 

227526

تشریح اقدامات ارتباطی شرکت مخابرات ایران در مناطق سیل زده

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: این اطمینان را به هموطنان عزیز آسیب دیده میدهم که با یاری خدا تا پایان بازسازی، ایمن سازی و پایدارسازی کامل شبکه ارتباطی در کنارشان هستیم.
تشریح اقدامات ارتباطی شرکت مخابرات ایران در مناطق سیل زده

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

گوشه و کنار ایران از اولین روزهای سال با چالشی جدی برای مقابله با سیل دست و پنجه نرم می کند و مردم مناطق مختلف در سه هفته گذشته با همدلی و همراهی در تلاش برای بازسازی زندگی هموطنان خود هستند.

در این مدت شرکت مخابرات ایران در کنار مردم و دیگر ارگان ها تمام تلاش خود را برای بازسازی و احیاء مناطق آسیب دیده بکار بسته است.

با توجه به حجم بالای بحران و تخریب گسترده و دور از انتظار زیرساخت های ارتباطی، مراکز و تجهیزات مخابراتی در همه بخش های تلفن ثابت، همراه، دیتا و فیبر، به ویژه در استان های لرستان و خوزستان، بخش عمده ای از توان و تجهیزات در این مناطق متمرکز شد و توانستیم با همت متخصصان شبکه، اکیپ های اعزامی عملیات فنی و بومیان منطقه در کمترین زمان ممکن ارتباطات پایدار را در منطقه ایجاد کنیم.

خوشبختانه با همت و همراهی شبانه روزی شما عزیزان و تامین تجهیزات حوزه انتقال، سوئیچ، دیتا، پاور، کابل و BTS، مرکز کم ظرفیت تلفن ثابت پلدختر و کانکس تلفن ثابت با ظرفیت ۶ هزار خط برای ارائه موقت سرویس های تلفن و دیتای ثابت راه اندازی و همچنین تلفن های همگانی GSM رایگان در اردوگاه های اسکان سیل زدگان خوزستان نصب شد.

این دستاوردها تنها با کمک و همراهی همدلانه همه بخش ها از جمله وزارت محترم ارتباطات، شرکت ارتباطات زیرساخت، همکاران عزیز در مناطق مختلف و ستاد مرکزی، پیمانکاران مخابراتی بویژه شرکت شسکام و دانیال موج، اکیپ های فنی و نیروهای پشتیبان بدست آمده که از همه آنها متشکرم و قدردان تک تک عزیزانی هستم که از اولین دقایق وقوع حادثه در اولین روزهای سال تا به امروز همچنان با جان و دل و تلاش شبانه روزی و پیوسته ایستاده اند و بی دریغ راه را برای هموطنان خود هموار می کنند.

این اطمینان را به هموطنان عزیز آسیب دیده میدهم که با یاری خدا تا پایان بازسازی، ایمن سازی و پایدارسازی کامل شبکه ارتباطی در کنارشان هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-04-13 12:31

افزودن دیدگاه جدید