کد مطلب: 

227465

آماده باش حوزه ICT تا عادی شدن وضعیت بحران در استان خوزستان

نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خوزستان با اشاره به وقوع سیل در استان خوزستان از آماده باش حوزه ICT تا عادی شدن شرایط در این استان خبر داد.
آماده باش حوزه ICT تا عادی شدن وضعیت بحران در استان خوزستان

به گزارش سیتنا، محمود خسروی نماینده وزیر ارتباطات در خوزستان در نشست با کارگروه تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات در مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به وضعیت زیرساختی و ارتباطی مناطق سیل زده در شهرها و روستاهای استان خوزستان بر عزم جدی و حضور مستمر همه مدیران تابعه وزارت در این استان و اپراتورهای ارتباطی تاکید کرد و خواستار تشکیل جلسات مدیریت بحران به صورت روزانه به منظور تصمیم گیری مناسب جهت ارتباطات پایدار استان تا عادی شدن شرایط این استان شد.

وی، با بیان اینکه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات توانسته است ارتباطی مطلوب را در مناطق سیل زده در این استان را ایجاد کند، اظهار کرد: تا عادی شدن وضعیت بحران با دیگر مدیران بخش ICT برای ارتباطی پایدار و امن به تلاش و پیگیری مستمر در خوزستان ادامه داده و بصورت روزانه گزارشی از اقدامات انجام شده به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه می شود.

خسروی، همچنین با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان دیدار کرد و نسبت به آمادگی کامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای خدمت رسانی به سیل زدگان استان تاکید کرد.

وی، همکاری سازمان فضایی ایران با جمعیت هلال احمر استان خوزستان برای پایش مناطق سیلابی و در معرض خطر توسط پهپادهای امداد و نجات را ازدیگر اقدامات مهم این وزارتخانه دانست.

نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این استان همچنین برای بررسی وضعیت ارتباطات، از مراکز زیرساختی ـ مخابراتی شهرهای حمیدیه، سوسنگرد، بستان و چذابه بازدید کرد و خواستار تأمین و نصب تلفن همگانی رایگان توسط شرکت مخابرات منطقه خوزستان در محل اسکان شهروندان سیل زده با هماهنگی جمعیت هلال احمر استان خوزستان شد.

بر اساس این گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به وقوع سیل در استان خوزستان، محمود خسروی را به عنوان نماینده خود در این استان برای رسیدگی به مشکلات به وجود آمده مامور کرد و از وی خواسته است تا به نمایندگی از آذری جهرمی در این خوزستان مستقر باشد و نسبت به بررسی وضعیت و رفع موانع موجود برای ایجاد ارتباط پایدار اقدامات لازم را انجام دهد و گزارش های مربوط به صورت مستمر ارسال کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-04-11 09:31

افزودن دیدگاه جدید