کد مطلب: 

227038

مدیر سایت دیوار در گفت‌وگو با سیتنا: آگهی‌های ثبت شده با زمینه‌های مجرمانه را گزارش دهید

مدیرسایت دیوار، گفت: اگر مردم متوجه ثبت آگهی‌هایی با زمینه‌های تخلف شدند می توانند از طریق بخش گزارش آگهی که در هر آگهی وجود دارد یا از طریق مرکز تماس سایت دیوار و همچنین پست الکترونیک، گزارش کنند.
مدیر سایت دیوار: آگهی‌های ثبت شده با زمینه‌های مجرمانه را گزارش دهید

"اشکان آرمندهی" مدیرسایت دیوار در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون نحوه‌ی رسیدگی به آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار با زمینه‌های تخلف و مجرمانه، گفت: ما فهرست محتوایی داریم که نشان می‌دهد آگهی مجرمانه است یا خیر که شناسایی آن از طریق نهادهای قضایی، دادستانی یا کمیته تعیین مصادیق مجرمانه انجام می‌شود.

وی، افزود: در حال حاضر قوانین واحد و یکپارچه‌ای در حوزه‌ی محتوایی وجود ندارد و ما نیز به شورای عالی فضای مجازی و دوستان دیگر درخواست‌هایی برای رسیدگی‌ به این نوع از موارد داده‌ایم. به عنوان مثال چادرهای هلال احمر که اخیرا در سایت دیوار برای فروش ثبت شدند که طرح شد که البته توسط ما بر روی سایت دیوار حذف شد، اما با جستجو در گوگل متوجه می‌شوید که همچنان چندین سایت به فروش این نوع چادرها مشغول هستند.

آرمندهی، خاطرنشان کرد: در اتحادیه‌ی کسب و کارهای مجازی کمیته‌ای راه اندازی شده است تا به نوعی بتوانند تمام سایت‌ها را مکلف به تبعیت از قوانین واحد کنند.

وی پیرامون نحوه‌ی ثبت گزارش تخلف در سایت دیوار، گفت: اگر مردم متوجه ثبت آگهی‌هایی با زمینه‌های تخلف شدند می توانند از طریق بخش گزارش آگهی که در هر آگهی وجود دارد یا از طریق مرکز تماس سایت دیوار و همچنین پست الکترونیک، گزارش کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما به صورت مستمر سایت را رصد می‌کنیم و با دادستانی در ارتباط هستیم. همچنین اگر مواردی از طریق پلیس فتا و دادستانی به ما اعلام شود، آنها را بررسی کرده و رسیدگی می کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-04-08 01:20

افزودن دیدگاه جدید