کد مطلب: 

227025
در پی ابلاغیه‌ی اخیر همراه اول به شرکت‌های خدمات ارزش افزوده؛

از این پس، برگزاری مسابقات "ستاره مربع"ها در صداوسیما تخلف است؛ در صورت مشاهده اطلاع دهید تا برخورد شود

در پی ابلاغیه‌ی اخیر همراه اول مبنی بر ممنوعیت اهدای جوایز در قالب قرعه کشی در خدمات ارزش افزوده و توقف برگزاری مسابقات "ستاره مربع"ها در صداوسیما، مدیرکل سرویس های ارزش افزوده‌ی همراه اول از کاربران خواست کرد تا در صورت مشاهده‌ی موارد اینچنینی، تخلفات را گزارش دهند.
از این پس، برگزاری مسابقات "ستاره مربع"ها در صداوسیما تخلف است؛ در صورت مشاهده اطلاع دهید تا برخورد شود

به گزارش خبرنگار سیتنا، ممنوعیت اعطای جوایز در قالب قرعه کشی در خدمات ارزش افزوده از سوی همراه اول به شرکت‌های مرتبط با این حوزه ابلاغ شد تا از این پس، مسابقات شبه بخت‌آزمایی با بهره از خدمات ارزش افزوده در رسانه‌ی ملی، رسما متوقف شد.

در همین راستا، مدیرکل سرویس های ارزش افزوده همراه اول در گفت‌وگو با سیتنا (لینک)، گفت: از این پس قرار شده است که اهدای جوایز بر اساس فعالیت کاربری باشد.

ابوذر مهرمنش، پیرامون تغییر نوع فعالیت شرکت توسکا نیز گفت: شرکت توسکا قرارداد مدت دار با صداوسیما دارد و فعالیتش ادامه دارد اما قرار بر این شد تا بخش خدمات ارزش افزوده بر روی آنتن نرود و توافق هم بر این بود که در ایام نوروز خدمات ارائه شود و پس از آن دیگر خدمات ارزش افزوده روی آنتن نرود. در همین راستا فعالیت ستاره مربع ها نیز تا حد زیادی متوقف می‌شود.

در همین حال، برخی کاربران ذیل توئیت گفت‌وگوی سیتنا با مهرمنش، ادعای ادامه‌ی برگزاری مسابقات "ستاره مربع"ها در برخی شبکه‌های صداوسیما را طرح کرده اند که این ادعا با پاسخ مدیرکل سرویس های ارزش افزوده همراه اول مواجه شده و مهرمنش تاکید کرده است که در صورت مشاهده‌ی تخلف، موارد را به وی یا سایر همکارانش در همراه اول اطلاع دهند تا برخورد لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-04-08 00:33

افزودن دیدگاه جدید