کد مطلب: 

226860

وزیر ارتباطات: میزان خسارات سیل در شهرهای مختلف لرستان غیرقابل باور است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: امروز بدون همراهان به منزل تعدادی از آسیب‌زدگان از سیل رفتم، هم صحبت و هم سفره‌اشان شدم. مشکلاتشان زیاد، گلایه‌هاشان بسیار اما مقاوم، غیور و صبور.
وزیر ارتباطات: میزان خسارات سیل در شهرهای مختلف لرستان غیرقابل باور است

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی پیرامون وضعیت پلدختر بعد از سیلاب اخیر در اینستاگرامش پست کرد:

مرکز مخابرات #پلدختر دفن در زیر خروارها گل و لای، حجم خسارات در شهرهای مختلف لرستان غیرقابل باور است.
همدلی بی‌نظیر مردم و تلاش همه دستگاههای امدادگر برای پاکسازی شهر، روی دیگر این سکه است.
هنوز پلدختر آب ندارد که وعده شده تا فردا دایر شود، اما بخشهایی زیادی از برق و گاز شهر وصل شده است. تلاش برای بازسازی جاده‌هایی که تخریب وسیعی داشته‌اند در جریان است. رساندن آذوقه به محاصره‌شدگان با پرواز بالگردها همچنان ادامه دارد.
امروز بدون همراهان به منزل تعدادی از آسیب‌زدگان از سیل رفتم، هم صحبت و هم سفره‌اشان شدم. مشکلاتشان زیاد، گلایه‌هاشان بسیار اما مقاوم، غیور و صبور. از آنهایی که تلاشهایشان را می‌دیدند، قدردانی می‌کردند، انتظار حمایت بیشتری از سوی دولت و مجلس برای تامین مخارج بازسازی را دارند که انتظار به جایی است و با توجه به دستور رهبر انقلاب، تاکیدات رئیس‌جمهوری و عزم دولت در کنار همراهی مجلس، حتما حمایت کاملی از این عزیزان به‌عمل خواهد آمد.
در حوزه ارتباطات، پست بانک کاملا فعال شد، پست از شنبه خدمت رسانی مجدد را آغاز می‌کند، ارتباطات در همه لرستان به شرایط قبل بازگشته جز نسل ۳و۴ پلدختر که تا ظهر فردا به شرایط قبل بازخواهد گشت. عزم داریم همه شرایط حوزه ارتباطات همراه را تا فردا به صورت کامل به شرایط قبل بازگردانیم، بازسازی ارتباطات ثابت نیز از امروز آغاز شد که یکماهه این ارتباطات نیز با وجود خسارات گسترده به شرایط قبل باز خواهد گشت. این حداقل وظیفه ما در قبال مردم عزیز لرستان است و تصمیم داریم برنامه‌های ویژه‌ای در سال۹۸ برای توسعه ارتباطات این استان به اجرا درآوریم.
#همه‌باهم

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-04-04 23:32

افزودن دیدگاه جدید