کد مطلب: 

226780

مکالمه‌ی رایگان رایتلی‌ها در چهار استان سیل‌زده‌ی کشور

شرکت خدمات ارتباطی رایتل اعلام کرد: مکالمه درون و برون شبکه مشترکین این اپراتور در مناطق سیل زده، چهار استان، لرستان، ایلام، خوزستان و گلستان رایگان است.
مکالمه‌ی رایگان رایتلی‌ها در چهار استان سیل‌زده‌ی کشور

به گزارش سیتنا، روابط عمومی رایتل اعلام کرد: در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در مناطق وسیعی از استان های شمالی، غرب و جنوب غربی کشور، مکالمه رایتلی ها در این مناطق رایگان است.

بر اساس این گزارش، جهت رفاه حال شهروندان و در راستای کمک رسانی هرچه بهتر مناطق سیل زده، مکالمه رایتلی ها در شهرها و روستاهای اطراف پلدختر، درود، کوهدشت، رومشکان و معمولان در استان لرستان، شهرهای دهلران، مهران، ملکشاهی، دره شهر، آبدانان، سیروان، چرداول و ایوان در استان ایلام، شهر اهواز در استان خوزستان و شهرهای آق قلا، گنبدکاووس، بندر ترکمن، سیمین شهر، آزاد شهر و گمیشان استان گلستان از روز سه شنبه 13 فروردین تا پایان هفته جاری (جمعه 16 فروردین ماه) رایگان است.

بدین صورت مشترکان می توانند بدون اعتبار ریالی و یا بسته مکالمه، بصورت کاملا رایگان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

گفتنی است، با تلاش تیم فنی و شبکه شرکت رایتل و حضور در مناطق سیل زده وضعیت شبکه این اپراتور در وضعیت پایدارقرار دارد.

ارسال بیش از 3 میلیون پیامک هشدار و اطلاع رسانی شرایط بحرانی در سرتاسر کشور تاکنون و با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کشور و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی از دیگر اقدامات رایتل در راستای کمک به امر امدادرسانی و در راستای مسوولیت اجتماعی این اپراتور بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-04-02 09:03

افزودن دیدگاه جدید