کد مطلب: 

226752

امیدواریم با آمادگی "هشدار مکان‌محور" سطح هشدار مخاطبین را افزایش دهیم

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، اعلام کرد: با همکاری مشترک شهرداری تهران، وزارت ارتباطات و اپراتورها، موقعیت جغرافیایی تمامی روددره‌ها، مسیل‌ها و مناطق حساس تهران به اپراتورها داده شد، و اپراتورها بر اساس شدت حساسیت هر موقعیت، پیام و هشدار خاص برای کاربران مستقر در آن منطقه خواهند فرستاد.
امیدواریم با آمادگی "هشدار مکان‌محور" سطح هشدار مخاطبین را افزایش دهیم

به گزارش سیتنا، دکتر امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رشته توئیت‌هایی نوشت:

به قدر سهم ما/۱
این روزها خطر سیل و آب‌گرفتگی از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است! گویا مشکل ما این شده است: بحران را جدی نمی‌گیریم؛ نه بخشی از مردم و نه بخشی از آنان که باید بحران را مدیریت کنند! امیدواریم امروز با آمادگی "#هشدار_مکان‌محور" سطح هشدار مخاطبین را افزایش دهیم.

به قدر سهم ما/۲
با همکاری مشترک شهرداری تهران، وزارت ارتباطات و اپراتورها، موقعیت جغرافیایی تمامی روددره‌ها، مسیل‌ها و مناطق حساس تهران به اپراتورها داده شد، و اپراتورها بر اساس شدت حساسیت هر موقعیت، پیام و هشدار خاص برای کاربران مستقر در آن منطقه خواهند فرستاد (#هشدار_مکان‌محور)

به قدر سهم ما/۳
تشکر از همه آنان که در زمانی بسیار کوتاه پیاده‌سازی یکی از ایده‌های فناورانه را امکان‌پذیر کردند، خصوصا شهردار تهران همچنین دوستان عزیزمان در #همراه_اول و #ایرانسل هرچند ایده‌ها بسیارند و کارهای مانده بی‌شمار!

به قدر سهم ما/۴
هشداردهی برابر با مدیریت بحران نیست، اما اندکی از قدر سهم ما است. سعی می‌کنیم به قدر سهم خودمان از انواع فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی و سنجش از دور ماهواره‌ای مفید و موثر باشیم. امیدواریم بحران تنها انگیزه همکاری نباشد و تنها شروعی برای #ساختن_آینده باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-03-31 16:58

افزودن دیدگاه جدید