کد مطلب: 

226736

پست جالب ژوله برای دوستداران عادل یا دروغ ۱۳؟

نویسنده و بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در پستی جالب توجه، از احتمال بازگشت برنامه نود با عادل فردوسی پور خبر داد.
پست جالب ژوله برای دوستداران عادل یا دروغ ۱۳؟

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، امیرمهدی ژوله که سابقه کار در رسانه‌های ورزشی را هم دارد و حالا چند سالی است به واسطه قلم شیرین و طنزآلودش راهی به سیما و سینما باز کرده و البته مقابل دوربین نیز نقش آفرینی می‌کند، در تازه‌ترین پست اینستاگرام خود، خبر از بازگشت برنامه نود به آنتن شبکه سه داد.

او نوشت: «یادم! تو را فراموش؟
نودِعادل دوشنبه پخش میشه. با سیل زده‌ها شروع میکنه. گزارشی از کمک فوتبالیست‌ها به سیل زدگان. شاید گزارشگر فرستاده باشه تو مناطق سیل زده تا از تماشای دربی وسط بدبختی و فلاکت، یه گزارش جوندار و تاثیر گذار و امید بخش تهیه کنن. کولینا رو میاره تو استودیو تا باهاش گفتگو کنه و با کچلی ش ور بره و صحنه‌های داوری دربی رو باهم بررسی کنن. 
یه آیتم ساخته باعنوان الان چه وقت چیپ زدن بود؟ توش ده تا چیپ مزخرف فوتبال جهان رو شماره کرده. شاید چیپ زیدان و علی کریمی رو هم به عنوان نکته اموزشی بذاره اخر ایتم! 
رحمتی رو میاره روی خط که ببینه تو صحنه پنالتی چی گذشته. گفتگو با هوادارای استقلال رو که از شفر و رحمتی شاکی هستن، بین همین گفتگو پخش میکنه.
ده دقیقه اول استقلال و استپ سینه و لایی ترابی و گرونی پیاز رو هم از قلم نمیندازه. اخر سر هم تشکر از مردم که یه بار دیگه با حمایت هاشون. 
مگه نه؟
هنوز انقدر چیز نشدیم که توی اولین دوشنبه سال جدید منتظر عادل و نود نباشیم. هنوز انقدر چیز تو چیز نشده که تو روز‌های اخر سال پربیننده‌ترین و محبوب‌ترین برنامه تلویزیون رو ببندن و به چیز کسی هم نباشد. نه دیگه انقدر هم چیز نیستن.
چیزی نیست. یه سوتفاهم بوده یا کج سلیقگی مثلا. شاید خواستن ازش زهر چشم بگیرن که هی با چیز شیر بازی نکنه. یا دروغ سیزده اصلا، یا هرچی. من می‌دونم... نودِعادل دوشنبه پخش میشه.»

البته هنوز مشخص نیست ژوله قصد شوخی با مخاطبانش به بهانه دروغ سیزده را داشته یا واقعا قرار است اتفاق جالبی رخ دهد و برنامه نود روی آنتن برود. این در حالی است که هیچ یک از گزارشگران برنامه نود در ورزشگاه آزادی و در زمان برگزاری دربی حضور نداشتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-03-31 09:42

افزودن دیدگاه جدید