کد مطلب: 

226711
در راستای کمک رسانی همراه اول در مناطق سیل‌زده‌ی شمال کشور؛

اختصاص بودجه‌ی ۵۰۰ میلیون تومانی همراه اول برای خرید اقلام ضروری مردم سیل‌زده/ صرفنظر همراه اول از میلیاردها تومان درآمد با ارسال پیامک‌های رایگان هشدار و برقراری ارتباطات رایگان در مناطق سیل‌زده

شرکت ارتباطات سیار ایران، تا کنون 500 میلیون تومان برای خرید اقلام ضروری مردم سیل‌زده هزینه کرده و از میلیاردها تومان درآمدش با ارسال پیامک‌های رایگان هشدار و برقراری ارتباطات رایگان در مناطق سیل‌زده صرفنظر کرده است.
اختصاص بودجه‌ی ۵۰۰ میلیون تومانی همراه اول برای خرید اقلام ضروری مردم سیل زده/ صرفنظر همراه اول از میلیاردها تومان درآمد با ارسال پیامک‌های رایگان هشدار و برقراری ارتباطات رایگان در مناطق سیل‌زده

به استناد پیگیری‌های خبرنگار سیتنا از شرکت ارتباطات سیار، تا کنون توسط همراه اول 500 میلیون تومان برای خرید اقلام ضروری مردم سیل‌زده هزینه شده است.

در همین حال، شاهین آرپناهی، مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران به خبرنگار سیتنا گفت که در پی شرایط جوی ناپایدار و سیل اخیر در برخی مناطق کشور، تا کنون نزدیک به 600 میلیون پیامک هشدار پیرامون شرایط بحرانی به صورت رایگان برای هموطنان ارسال شده است.

طبق برآورد سیتنا اگر هزینه‌ی هر پیامک به صورت تقریبی 10 تومان محاسبه شود؛ هزینه‌ی 600 میلیون پیامک هشدار رایگان ارسالی همراه اول رقمی بالغ بر شش میلیارد تومان بوده است.

در عین حال، در پی وقوع سیل اخیر در برخی مناطق شمال و شمال شرق کشور، ارسال پیامک و برقراری مکالمه‌ی مشترکان همراه اول در این مناطق به مدت هشت روز رایگان شد که در راستای کمک رسانی هر چه بهتر در این مناطق، این اپراتور از میلیاردها تومان از درآمدش صرف‌نظر کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-03-30 13:01

افزودن دیدگاه جدید