کد مطلب: 

226625
آذری جهرمی با گلایه از بوروکراسی برای پیشبرد سریع امور:

اولویت ما خدمت به مردم است نه محافظه‌کاری/ در سیل گلستان⁩ تمامی سعی خود را کردیم که اختلال در ارتباطات نداشته باشیم؛ اطلاع‌رسانی‌های برخط مردم حاکی از آن بود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به توئیت یک کاربر پیرامون راه‌اندازی دیرهنگام سرویس هشدار شرایط بحرانی همراه اول و همزمانی آغازبکار این سرویس با وقوع حادثه‌ی سیل گلستان، گفت: فرمایش شما صحیح است، مدت بسیاری است که شخصا پیگیر هستم اما بوروکراسی مزاحم بود.
اولویت ما خدمت به مردم است نه محافظه‌کاری/ در سیل گلستان⁩ تمامی سعی خود را کردیم که اختلال در ارتباطات نداشته باشیم؛ اطلاع‌رسانی‌های برخط مردم حاکی از آن بود

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی در پی معرفی "سرویس هشدار شرایط بحرانی همراه اول" در توئیتر، با سوال کاربری مواجه شد که پرسید "حتما باید شرایط بحرانی بوجود بیاد تا این سرویس ها شروع به کار کنه؟"

در همین حال وزیر ارتباطات هم پاسخ داد: جانا سخن از زبان ما می‌گویی! فرمایش شما صحیح است، مدت بسیاری است که شخصا پیگیر هستم اما بوروکراسی مزاحم بود. اولویت ما خدمت به مردم است نه محافظه‌کاری، نمونه آن در #سیل_گلستان⁩ تمامی سعی خودرا کردیم که اختلال در ارتباطات نداشته باشیم واطلاع‌رسانی‌های برخط مردم حاکی از آن بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-03-26 17:53

افزودن دیدگاه جدید