کد مطلب: 

226594

کمک به رونق تولید و حمایت از اشتغال زائی، از اهداف پست بانک است

مدیرعامل پست بانک ایران ضمن تبریک سال نو به ملت شریف ایران و آرزوی توفیق و سربلندی برای همه، اظهارداشت: حمایت از اشتغال زائی و کمک به رونق تولید از اهداف اصلی این بانک درسطح کشور است.
کمک به رونق تولید و حمایت از اشتغال زائی، از اهداف پست بانک است

به گزارش سیتنا، دکتر فرحی با اشاره به تعیین شعار سال جدید به عنوان "رونق تولید" تصریح کرد: رونق تولید و اشتغال زائی مهمترین مسئله کشور است و مجموعه پست بانک ایران نیز با الگو قراردادن شعار سال تمام تلاش و همت خود را برای کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال درسطح کشور با حس خوب بکار خواهد بست.

وی افزود: یکی از ماموریت های مهم پست بانک ایران تامین مالی و سرمایه در گردش، پروژه ها و طرح های تولیدی در بخش های مختلف اقتصادی است که طی سال های اخیر با پرداخت تسهیلات به این بخش ها، حمایت های مالی خوب و ثمربخشی داشته و به رونق تولید و کسب و کارهای خرد کمک های شایانی نموده است.

مدیرعامل پست بانک ایران تاکید کرد: خوشبختانه این بانک، ظرفیت ها و توانمندی های خوبی ازجمله ۶ هزار باجه بانکی درسطح کشور دارد که می تواند برای رونق تولید اثربخش باشد.

فرحی گفت: روستا یکی از بخش های مهم تولید است که پست بانک ایران با استقرار باجه های بانکی و جذب منابع و سرمایه های بلااستفاده روستائیان توانسته است، این منابع را به سمت تولید و اشتغال زائی هدایت کند.

مدیرعامل پست بانک ایران در پایان اظهارداشت: انشالله در سال جدید با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، تمام تلاش خود را برای کمک هرچه بیشتر برای رونق تولید و اشتغال زائی بکار خواهیم بست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-03-25 15:35

افزودن دیدگاه جدید