کد مطلب: 

226332

کلاهبرداری به بهانه فروش اینترنتی بلیت لحظه آخری

فردی که با درج آگهی فروش بلیت لحظه آخری در یکی از سایت‌های واسطه گر از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد ازسوی ماموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.
کلاهبرداری به بهانه فروش اینترنتی بلیت لحظه آخری

به گزارش سیتنا، سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی" رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در یکی از سایت‌های واسطه گر مبلغ ۴۰ میلیون ریال بابت فروش بلیت لحظه آخری از وی کلاهبرداری کرده بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان کرد: شاکی عنوان داشت در یکی از سایت‌های واسطه گر با آگهی فروش بلیت لحظه آخری با قیمت نازل مواجه شدم که جهت خرید با فروشنده تماس و وجه آن را واریزکردم که نه تنها بلیت دریافت نکردم، حتی فروشنده پاسخگوی تماس هم نمی‌باشد.

سرهنگ مرتضوی افزود: با بررسی‌های تخصصی در فضای مجازی متهم شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر شد.

سرهنگ مرتضوی در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و توصیه کرد: شهروندان برای خرید بلیت حتی الامکان به دفاتر هواپیمایی مراجعه کنند و از خرید اینترنتی از سایت‌های متفرقه و فاقد مجوز یا شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند، همچنین برخی تبلیغات که در فضای مجازی با عناوین بلیت لحظه آخری، تور‌های گردشگری سریع و و ارزان و... منتشر می‌شود به‌ منظور کلاهبرداری بوده و شهروندان باید صرفا از طریق شرکت‌های هواپیمایی و نمایندگان فروش این شرکت‌ها درخواست خدمات کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-03-16 08:19

افزودن دیدگاه جدید