کد مطلب: 

226291

اطلاعیه پست‌ بانک‌‌ ایران در خصوص هزینه‌های پیامک خدمات‌ بانکی حساب‌های مشتریان

براساس مصوبات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و رویه‌ جاری بانک‌ها مبنی بر لزوم اطلاع‌رسانی به موقع تمامی عملیات واریز و برداشت حساب‌های مشتریان ازطریق ارسال پیامک، مقرر است مبلغ 100 هزار ریال به ازای هرحساب بابت کارمزد سالیانه ارسال‌پیامک کسرگردد.
اطلاعیه پست‌ بانک‌‌ ایران در خصوص هزینه‌های پیامک خدمات‌ بانکی حساب‌های مشتریان

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، براین اساس آن دسته از حساب‌هائی که مشمول کارمزد شده اما کسری موجودی دارند، بعنوان بدهی حساب منظور شده و به‌محض تکمیل موجودی، کارمزد مربوطه از حساب مذکور کسر می‌شود.

همچنین مشتریانی که تمایلی به استفاده از خدمات پیامکی در سال آینده ندارند می‌توانند به شعب و یا باجه‌های این بانک در سراسر کشور مراجعه نموده و فرم انصراف را تکمیل و ارائه نمایند.

گفتنی است: سپرده‌های حقوق کارکنان، سپرده‌های بلندمدت، سپرده‌های دهیاری‌ها، حساب‌های کارگزاران باجه‌های بانکی و حساب‌های حقوقی مشمول دریافت کارمزد مذکور نمی‌باشد.

ضمناً درصورتیکه احدی از مشتریان بانک علیرغم ارائه فرم انصراف و یا شمول مستثنائات مزبور، کارمزدی از حساب آنها کسر گردیده است می‌توانند با مراجعه به شعب و باجه های بانک در سراسر کشور، وجه مکسوره را مسترد نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-03-14 10:03

دیدگاه‌ها

تصویر محمدرضا ولیزادگان
متاسفانه در ماه دی از 4 حساب بنده که یکی مربوط به دریافت حقوق بوده و 3 حساب دیگر راکد بوده اند در 23 ماه دی مبلغ 410000 ریال به عنوان بدهی خدمات الکترونیک کسر گردیده بود و در تاریخ 25 اسفند نیز به عنوان کسر کارمزد خدمات الکترونیک یکبار دیگر مبلغ 400000 ریال کسر گردیذ لازم به ذکر است که هر سال پست بانک مبلغ 100000 ریال به عنوان کارمزد خدمات الکترونیک از بنده کسر می نمود.
ارسال شده توسط محمدرضا ولیزادگان در 26 اسفند 97 - 00:37

افزودن دیدگاه جدید