کد مطلب: 

226214
بر اساس اطلاعیه‌ی جدید سامانه‌ی اطلاع رسانی همتا؛

با اتصال سامانه‌ی گمرک به همتا، گوشی‌های مسافری در لحظه کد فعالسازی دریافت می‌کنند

دریافت مستقیم کد فعال‌سازی گوشی مسافری پس از پرداخت عوارض و ثبت موفق شناسه سریال دستگاه در گمرک به زودی پس از اتصال گمرک به همتا امکان‌پذیر می‌شود.
با اتصال سامانه‌ی گمرک به همتا، گوشی‌های مسافری در لحظه کد فعالسازی دریافت می‌کنند

به گزارش سیتنا، در حال حاضر دارندگان گوشی مسافری برای رجیستر کردن این گوشی‌ها باید در سایت گمرک عوارض گوشی را پرداخت و سپس در سایت همتا نیز گوشی خود را ثبت کنند.

این در حالی است که چندی پیش تغییراتی در روند ثبت گوشی مسافری در سایت گمرک و  سایت همتا ایجاد شد، اما طبق آخرین تغییرات، روش فعلی، ثبت گوشی در هر دو سایت گمرک و همتا است. 

بنا بر تازه‌ترین اطلاع‌رسانی کمیته اجرای طرح رجیستری، قرار است با اتصال سامانه‌های گمرک و همتا، مسافر دیگر نیاز به ثبت اطلاعات گوشی در سایت همتا نداشته باشد و تنها ثبت گوشی در سامانه گمرک کفایت کند. 

پس از اتصال سامانه‌های گمرک و همتا، مسافر می‌تواند پس از پرداخت عوارض و ثبت موفق شناسه سریال دستگاه در گمرک، به صورت آنی کد فعال‌سازی را از طریق پیامک دریافت کند و با این کد فعال‌سازی، دستگاه برای سیم‌کارت او فعال خواهد شد.

با پیاده‌سازی کامل این خدمت، مسافر دیگر منتظر نمی‌ماند که اطلاعات گوشی به صورت دوره‌ای و در قالب فایل از گمرک به همتا انجام شود و کد فعال‌سازی از طرف همتا برای او پیامک شود. 

قرار است فرآیند پیاده‌سازی این خدمت در آینده‌ای نزدیک اعلام شود. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-03-12 11:36

افزودن دیدگاه جدید