کد مطلب: 

226187

فتاحی: انقلاب صنعتی چهارم مبتنی بر فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال است

رئیس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: نقطه‌ی عطف و مرکز ثقل تمام اتفاقات زندگی بشری، حوزه‌ی فناوری اطلاعات است و این حوزه محور و مرکز تأثیرگذار تمام شئونات زندگی مردم جهان شده است.
انقلاب صنعتی چهارم مبتنی بر فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال است/ وزیر ارتباطات پرچم دار این تحول است

به گزارش سیتنا، مهندس حمید فتاحی، معاون وزیر ارتباطات در دهمین گردهمایی مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت که در مجتمع ارتباطی انقلاب اسلامی (LCT) برگزار شد، گفت: انقلاب صنعتی چهارم با محوریت فناوری اطلاعات رقم می خورد؛ به طوری که بیشترین آمارهای جهانی متعلق به حوزه فناوری اطلاعات است و به همین منظور وزیر ارتباطات پرچم دار این حوزه بوده و بر دولت الکترونیک و تحول دیجیتال تأکید دارد.

رئیس هیأت مدیره‌یث شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به نقش این شرکت در حوزه فناوری اطلاعات کشور ادامه داد: حوزه ارتباطات، زیرساخت است و پرچم آن بر دوش تک تک ماست و به اذعان حوزه مصرف کننده و فعالان این بخش و اپراتورهای مخابراتی به واسطه عملکردمان در این حوزه سربلند بوده ایم.

فتاحی تصریح کرد: حجم بزرگی از امور دیتای فناوری اطلاعات در شبکه بزرگ ارتباطات زیرساخت کشور انجام می شود و عواید و منافع زیادی در این حوزه نصیب مردم می شود.

وی خاطر نشان کرد: استانها بازوان اجرایی شرکت هستند و ما یک مجموعه جدا از هم نیستیم بنابراین، همدلی و همراهی با استانها باید مدنظر باشد.

وی تأکید کرد در سال 98 در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شاهد دگرگونی ها و تغییرات بزرگی خواهیم بود و این حجم از مسئولیت و بیشتر شدن فعالیتها مصادف با مشکلات اقتصادی و محدود شدن منابع مالی شده است اما مانند همیشه امیدواریم با مدیریت و نیروی انسانی کارآمد اهداف کلان شرکت محقق می شود.

فتاحی با اشاره به وظائف قانونی و ماموریت های آتی شرکت زیرساخت، اظهار امیدواری کرد: برگزاری این چنین هم اندیشی و گردهمائی هایی برای شناخت بیشتر از برنامه ها و بهره گیری از ایده ها و راه حل های جدید باعث می شود مجموعه با آمادگی و انگیزه بیشتر برای تحقق اهداف تلاش کند.

وی در پایان همدلی و احساس مسئولیت را عامل پویائی شرکت دانست و افزود: این اصل با توجه به تصمیم گیری و تغییراتی که در مجموعه صورت می گیرد باید سرلوحه قرار گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-03-11 15:59

افزودن دیدگاه جدید