کد مطلب: 

226160

محمدرضا گلزار با انتشار ویدئویی اشتباه در سوالات "برنده باش" را پذیرفت!

محمدرضا گلزار، مجری برنامه تلویزیونی "برنده باش" با انتشار ویدئویی، پذیرفت که در طراحی سوالات و جواب‌های قسمتی از این برنامه از سوی دست‌اندرکاران اشتباهی رخ داده و بابت این اتفاق عذرخواهی کرد.
محمدرضا گلزار با انتشار ویدئویی اشتباه در سوالات "برنده باش" را پذیرفت!

به گزارش سیتنا، به تازگی خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با تعدادی از شرکت‌کنندگان این برنامه خبر داد که در یکی از قسمت‌های برنامه، در حین ضبط برنامه، پاسخ‌های ارائه شده به شرکت‌کنندگان همگی غلط بوده‌اند و به همین دلیل نیز این گروه شرکت‌کننده، در مسابقه بازنده شدند.

اما با گفته این گروه، در نسخه‌ای که در نهایت از تلویزیون پخش شد، با تدوین، تغییر گرافیکی زیرنویس و همچنین تغییر صدای مجری برنامه، این‌گونه وانمود شد که پاسخ صحیح در میان پاسخ‌های ارائه شده به شرکت‌کنندگان وجود داشته است.

گفت‌وگوکنندگان با خبرگزاری فارس گفته بودند که برگزارکنندگان به هیچ وجه حاضر نشدند که اشتباه خود را بپذیرند.

انتقاد این گروه به این گمانه دامن زد که تهیه‌کنندگان این برنامه به شکل عمدی زمینه باخت شرکت‌کنندگان را فراهم می‌کنند تا آنها موفق نشوند به جوایز نقدی بزرگ برنامه دست پیدا کنند.

اما گلزار در ویدئویی که منتشر کرده می‌گوید که این اشتباه از سوی برگزارکنندگان پذیرفته شده و عذرخواهی هم صورت گرفته است. او در عین حال از کسانی که این اشتباه را منتشر کردند و موج اعتراض‌ها به این برنامه انتقاد کرد.

گلزار در این ویدئو می‌گوید که در تعداد زیادی از برنامه‌ها او شخصا به شرکت‌کنندگان کمک کرده تا به پاسخ صحیح برسند و در نهایت جوایز مالی این مسابقه را به دست بیاورند.

این بازیگر سینما که اخیرا به مجری‌گری در تلویزیون روی آورده توضیح نداده که چرا بعد از ضبط برنامه و مشخص شدن اشتباه بودن پاسخ‌ها، همچنان آن نسخه با تدوین و تغییر پخش شده و ضبط دوباره صورت نگرفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-03-10 22:40

افزودن دیدگاه جدید