کد مطلب: 

226111

صدری: فرصت خرید سرویس‌های ویژه‌ی اینترنت پرسرعت مخابرات در آستانه‌ی سال نو فراهم شد (+فیلم)

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: در آستانه سال نو فرصتی استثنایی برای خرید سرویس‌های ویژه اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران در نظر گرفته و بسته‌های متنوعی برای همه سلیقه‌ها و نیازهای گروه‌های هدف در قالب کمپین رنگین نت طراحی کردیم.
صدری: فرصت خرید سرویس‌های ویژه‌ی اینترنت پرسرعت مخابرات در آستانه‌ی سال نو فراهم شد (+فیلم)

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در پستی اینستاگرامی، نوشت: در آستانه سال نو فرصتی استثنایی برای خرید سرویس‌های ویژه اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران در نظر گرفته و بسته‌های متنوعی برای همه سلیقه‌ها و نیازهای گروه‌های هدف در قالب کمپین رنگین نت طراحی کردیم.

در این طرح فراگیر با حداقل هزینه و با شرایط تعریف‌شده برای هر سرویس می‌توانید از خدمات سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات بهره‌مند شوید.

این سرویس‌ها به مشتریان موجود، جدید و منقضی با توجه به فرایند، شرایط و طبق زمان‌بندی تعریف‌شده برای هر یک ارائه می‌شود که سرویس‌های اقتصادی، سحرخیز، مناطق زلزله‌زده و روستایی و شب‌نشین ازجمله آن‌هاست.

تلاش شده است برای ارائه خدمات مناسب سرویس‌های متنوعی ارائه دهیم که همه مشتریان را از جهت میزان مصرف، ساعات خاص مصرف، هزینه، مدت قرارداد و دیگر موارد شامل می‌شود.
برای اطلاع از جزئیات این طرح می‌توانید به سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR مراجعه کنید و یا با سامانه 2020 تماس بگیرید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-03-09 13:28

افزودن دیدگاه جدید