کد مطلب: 

226096

آغاز کمپین "عیدانه سازمانی" آسیاتک

شرکت آسیاتک به مناسبت فرارسیدن نوروز 1398 برای 500 بنگاه، سازمان و شرکت مطرح کشور هدیه ویژه‌ای در نظر گرفته است.
آغاز کمپین "عیدانه سازمانی" آسیاتک

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی آسیاتک، این شرکت با هدف ایجاد همدلی با سایر بنگاه های اقتصادی و ارائه تسهیلات نوروزی ویژه کارکنان سازمانها ، کمپینی را با عنوان " عیدانه سازمانی" از تاریخ 11 اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می کند.

بر اساس این گزارش، در کمپین عیدانه سازمانی آسیاتک، سرویس های  اینترنت پر سرعت  ADLS، TD-LTE ، بسته های ترافیکی و تلفن ثابت با قابلیت جابه جایی ( آسیاتل ) با تخفیف ویژه، اشتراک رایگان IPTV&VOD ، بسته های مسافرتی مانند تخفیف بلیط مسافرتهای داخلی و تخفیف روی هزینه هتلهای داخلی به درخواست کنندگان محترم ارائه خواهند شد.

شرکت آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور در نظر دارد تا با ارائه این طرح، سطح رضایت هموطنان از کیفیت زندگی را ارتقا داده و کامل‌ترین سبد خدمات ارتباطی را با تسهیلات ویژه جهت استفاده کارگران و کارمندان سازمان ها در اختیار ایشان قرار دهد.

این گزارش حاکی است رونق گردشگری، فعالسازی واحدهای خرد، کلان و محلی در صنعت توریسم و ایجاد سهولت در مسافرتهای نوروزی کارمندان از جمله دستاوردهای این طرح است و شرکت آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور در راستای ماموریت خود که بهبود زندگی و کار از طریق رشد و تسهیل ارتباطات با ارائه خدمات با کیفیت، قابل اعتماد و فراگیر می باشد، اقدام به ارائه این تسهیلات نموده است.

علاقه مندان، سازمان ها، ادارات و شرکت ها می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 1544 داخلی 1411و 1412و 1413 یا آدرس ایمیل  marketing@asiatech.ir واحد بازاریابی این شرکت ارتباط برقرار کنند.

همچنین سرویس ها به شرح ذیل می باشد:

• سرویس 12 گیگ 12 ماهه 12000 تومان جهت ارایه به پرسنل سازمان های طرف قرار داد با آسیاتک 
• خدمات تلفن ثابت 30000 تومان
• پین اسنپ تریپ (تا سقف 30000 تومان) و فیلم نت (یک ماه اشتراک رایگان)

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-03-09 09:16

افزودن دیدگاه جدید