کد مطلب: 

226008

وزیر ارتباطات در پاسخ به ادعای صداوسیما: اگر معتقد به دریافت مجوز شرکتهای ارزش افزوده از وزارت ارتباطات هستید، آنها از ما مجوز ندارند؛ تبلیغ‌شان را متوقف کنید!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: شرکت‌های ارزش افزوده و USSD مجوزی از وزارت ICT ندارند و فعالیت آنها مطابق قانون تجارت است، اگر آنگونه که در سیما طرح شد، فعالیت آنها باید با اخذ مجوز از وزارت ICT باشد، مطابق مصوبه ۱۹۲ کمیسیون تنظیم مقررات، تبلیغ یا فعالیت آنها سریعا در صداوسیما متوقف گردد.
وزیر ارتباطات

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی در توئیتی نوشت:

شرکت‌های ارزش افزوده و USSD مجوزی از وزارت ICT ندارند و فعالیت آنها مطابق قانون تجارت است، اگر آنگونه که در بخش‌های خبری دیشب سیما طرح شد، فعالیت آنها باید با اخذ مجوز از وزارت ICT باشد، مطابق مصوبه ۱۹۲ کمیسیون تنظیم مقررات، تبلیغ یا فعالیت آنها سریعا در صداوسیما متوقف گردد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-03-06 12:01

دیدگاه‌ها

تصویر محمد کریم اخویزادگان
وزیر محترم استخضار دارید که کلاه گشادی بر سر ملت گداشته و جیب ملت را به نفع سازمان صدا و سیما و اپراتور ها خالی میکنند. ااین نوع کلاه برداری ها اعتماد ملت به رسانه ملی و دولت را کاهش میدهد و اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لطمه جبران ناپذیر وارد میکند . پس بیائید بجای شانه خالی کردن از پذیرش مسو.لیت این گونه مشکلات به دنبال تدوین روشی باشیم تا اپراتور ها که تحت نظارت زیر مجموعه حضرت عالی هستند فرصت سو استفاده نداشته باشند و نیز در صدا سیما هم مسئولین مراقبت بیشتری کنند تا مانع نفوذ منفعت طلبان (اپراتور ها ) شوند تا اپراتور های منفعت طلب نتوانند با هماهنگی با برخی عوامل رسانه ملی این فجایع را ببار آورند.
ارسال شده توسط محمد کریم اخویزادگان در 18 اسفند 97 - 07:47

افزودن دیدگاه جدید