کد مطلب: 

226005
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

رانت، کم کاری و هدر رفتن بیت المال را در پست بانک ندیدیم/ نقش پست بانک در توسعه‌ی فضای ICT در مناطق محروم قابل توجه است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت: در مدت فعالیت پست بانک، مباحثی مانند رانت، کم کاری و هدر رفتن بیت المال ندیدیم و از وزیر جوان هم انتظاری جز این نمی رفت و در این مدت توانسته در حوزه‌ی ICT به بهترین شکل انتظارات مردم را برآورده کند و امیدواریم پس از این هم شاهد اقدامات موثر ایشان باشیم.
رانت، کم کاری و هدر رفتن بیت المال را در پست بانک ندیدیم/ نقش پست بانک در توسعه‌ی فضای ICT در مناطق محروم قابل توجه است

دکتر احد آزادی‌خواه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی و نماینده‌ی مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی سیتنا، در ارزیابی خدمت‌رسانی پست بانک ایران در مناطق روستایی و محروم، گفت: یکی از اقدامات بسیار موثر و امیدوارکننده‌ی وزارت ارتباطات موضوع فعالیت شعب پست بانک‌ در مناطق محروم و روستاهای پرجمعیت و مراکز دهستان‌ها است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، ادامه داد: پست بانک توانسته با ارائه‌ی سرویس‌های حوزه‌ی بانکداری الکترونیک در روستاها، فضای ICT را در مناطق محروم و روستایی فعال کند.

وی، افزود: ممکن است در یک یا دو موضوع و سرفصل فعالیت، اشکالات و ابهاماتی به پست بانک در حوزه‌ی ICT وارد باشد، اما انصافا پست بانک در باقی سرفصل‌ها به بهترین شکل ممکن کار کرده است و توانسته خدمات منصفانه را به اقصی نقاط کشور و مناطق محروم منتقل کند.

نماینده‌ی مردم ملایر در مجلس در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا پیرامون میزان رضایت مردم ملایر از سرویس ها و خدمات پست بانک در این شهرستان، اظهار کرد: از عملکرد پست بانک در ملایر راضی‌ هستم، اما بعضا کارگزاران روستایی گلایه هایی پیرامون شرایط استخدامی شان دارند که باید مشخص شود اصلاح این شرایط در حیطه‌ی مسوولیت پست بانک است، یا شرکت مخابرات ایران و یا شرکت پست؟ اما پست بانک در ارائه‌ی خدمات به بهترین شکل کار خود را انجام می‌دهد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، خاطرنشان کرد: در مدت فعالیت پست بانک، مباحثی مانند رانت، کم کاری و هدر رفتن بیت المال ندیدیم و از وزیر جوان هم انتظاری جز این نمی رفت و در این مدت توانسته در حوزه‌ی ICT به بهترین شکل انتظارات مردم را برآورده کند و امیدواریم پس از این هم شاهد اقدامات موثر ایشان باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-03-06 11:12

افزودن دیدگاه جدید