کد مطلب: 

225853
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

حجم کمی نیروی انسانی، صنعت خودروسازی را فشل کرده است/ دست‌های پنهان در حوزه‌ی لوازم یدکی خودرو از آسیب‌های جدی این صنعت است/ میدان رقابتی برای کیفی سازی خودروهای داخلی محدود است/ شخصا به وزیر صنعت تذکر داده ام

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت: حجم کمی نیروی انسانی که صنعت خودروسازی را فشل کرده است، گاهی استخدام‌های بی رویه به دو برابر مورد نیاز می‌رسد که این موضوع یکی از اشکالات جدی این مقوله است.
حجم کمی نیروی انسانی، صنعت خودروسازی را فشل کرده است/ دست‌های پنهان در حوزه‌ی لوازم یدکی خودرو از آسیب‌های جدی این صنعت است/ میدان رقابتی برای کیفی سازی خودروهای داخلی محدود است/ شخصا به وزیر صنعت تذکر داده ام

دکتر احد آزادی‌خواه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی و نماینده‌ی مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی سیتنا، پیرامون وضعیت خودروسازی کشور، افزایش قیمت خودروها و عدم تحویل به موقع خودروهای ثبت نامی، گفت: پیرامون مواردی که طرح کردید، بنده چند روز پیش شخصا به وزیر صنعت تذکر دادم. ایشان هم اقداماتی باید انجام می‌داد که تاکنون انجام نشده است.

نماینده‌ی مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، افزود: در حوزه‌ی آسیب شناسی در صنعت خودروسازی ایران با مشکلات، موانع و آسیب‌های جدی روبه‌رو هستیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، اظهار کرد: حجم کمی نیروی انسانی که صنعت خودروسازی را فشل کرده است، گاهی استخدام‌های بی رویه به دو برابر مورد نیاز می‌رسد که این موضوع یکی از اشکالات جدی این مقوله است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: متاسفانه نگاه سیاسی و دست‌های پنهان و پشت پرده در حوزه‌ی لوازم و قطعات یدکی خودرو یکی از آسیب‌های جدی این صنعت است.

احد آزادی‌خواه در ادامه‌ی گفت‌وگو با سیتنا (citna.ir)، گفت: نکته‌ی دیگر، بازار کاذب است که متاسفانه یکی دیگر از موانع و مشکلات این صنعت به شمار می رود، همچنین به عدم میدان رقابتی برای کیفی سازی می‌توان اشاره کرد. به این معنی که ما در 40 سال بعد از انقلاب در دو صنعت خودروسازی منحصر و مختصر شدیم که این موضوع یکی از مشکلات جدی ماست.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، اظهار کرد: دولت و مجلس باید دست به دست دهند، میدان را باز کنند، رقابت را سنگین کنند و منابع انسانی را پویا کنند تا این صنعت بتواند نجات پیدا کند.

انتهای پیام

گفت‌وگو از "مسعود فاتح"

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-03-02 16:09

افزودن دیدگاه جدید