کد مطلب: 

225776

رونمایی از گوشی تاشوی هواوی در بارسلون؛ رقیب گوشی تاشوی سامسونگ رسید!

تنها چند روز پس از معرفی گوشی تاشوی سامسونگ، شرکت هواوی هم گوشی تاشوی خود را معرفی کرد. اتفاقی که می‌توان آنرا نقطه عطفی در صنعت ساخت تلفن‌های همراه در جهان دانست.
رونمایی از گوشی تاشوی هواوی در بارسلون؛ رقیب گوشی تاشوی سامسونگ رسید!

به گزارش سیتنا، بر خلاف سال‌ها قبل که اپل پیشتاز نوآوری در جهان تکنولوژی بود حالا این شرکت‌های کره‌ای و چینی هستند که در زمینه فناوری‌های تلفن همراه پیشتاز شده‌اند. پس از آنکه سامسونگ گلکسی فولد را که یک گوشی تاشوی است معرفی کرد حالا هواوی هم محصولی را با نام میت ایکس معرفی کرده که هم می‌تواند تلفن همراه باشد هم تبدیل به یک تبلت هشت اینچی شود.

از نظر سخت‌افزار می‌توان گوشی سامسونگ را قوی‌تر دانست. از نظر پردازنده تقریبا هر دو دستگاه وضعیت نزدیکی دارند. سامسونگ دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ است اما هواوی از پرازنده اختصاصی خود با نام کرین ۹۸۰ بهره می‌برد. در زمینه رم اما سامسونگ ۱۲ گیگابایت رم دارد اما دستگاه هواوی تنها هشت گیگابایت رم را در خود جای داده است. حافظه داخلی محصول تاشوی هواوی ۵۱۲ گیگابایت است.

اندازه صفحه گوشی هواوی در حالت تلفن همراه و تبلت بزرگ تر از سامسونگ است. در حالت موبایل و تبلت گوشی هواوی ۶.۶ و ۸ اینچ و دستگاه سامسونگ ۴.۷ و ۷.۳ اینچ اندازه دارند. طراحی هواوی به‌نظر هوشمندانه‌تر می‌رسد، چرا که در حالت گوشی از هر دو طرف دستگاه به عنوان صفحه نمایش می‌توان استفاده کرد اما در سامسونگ فقط یک طرف دستگاه قابل استفاده است.

گوشی تاشوی جدید هواوی از سیستم فایو جی پشتیبانی می‌کند که تحول آینده در زمینه سرعت اینترنت همراه در جهان است.

گوشی هواوی در حالت تاشو ضخامت کمتری نسبت به سامسونگ دارد.

این گوشی مجهز به چهار دوربین در پشت خود است. قیمت میت ایکس هم حدود دو هزار ۳۰۰ یورو است که از قیمت حدود دو هزار یورویی سامسونگ فولد بسیار بیشتر است. با توجه به قیمت این گوشی‌ها بنظر می‌رسد سال‌ها زمان نیاز باشد تا اینگونه محصولات قیمتی قابل خرید برای بیشتر مردم جهان پیدا کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-02-27 23:52

افزودن دیدگاه جدید