کد مطلب: 

225683

کنگره جهانی موبایل 2019 آغاز به کار کرد

کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ که هر ساله در شهر بارسلون اسپانیا برگزار و در آن شرکت‌ها از سراسر دنیا به معرفی جدیدترین فناوری‌های مرتبط با گوشی‌های همراه می‌پردازند، به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
کنگره جهانی موبایل 2019 آغاز به کار کرد

به گزارش سیتنا، "کنگره جهانی موبایل"(Mobile World Congress) (MWC) ۲۰۱۹ امروز ۲۵ فوریه (۶ اسفند) در شهر بارسلون اسپانیا آغاز شد و تا ۲۸ فوریه (۹ اسفند) ادامه خواهد داشت.

این کنگره مجموعه‌ای شامل بزرگترین نمایشگاه صنعت گوشی همراه در جهان است که در آن مدیران برجسته شرکت‌های سازنده گوشی همراه، اپراتورهای ارتباطات، سازندگان نرم‌افزار و فروشندگان حضور دارند.

این نمایشگاه ابتدا نمایشگاه جهانی "جی‌اس‌ام"(GSM World Congress) نامیده می‌شده ولی اکنون نمایشگاه جهانی ۳GSM یا ۳GSMA نامیده می‌شود.

کنگره جهانی موبایل ترکیبی از بزرگترین نمایشگاه جهان برای صنعت تلفن همراه و یک کنفرانس برای مدیران برجسته به نمایندگی اپراتورهای تلفن همراه، تولیدکنندگان دستگاه‌های هوشمند، ارائه‌دهندگان تکنولوژی، فروشندگان و صاحبان محتوا از سراسر جهان است.

کنگره جهانی موبایل به عنوان رویدادی سالیانه برای اولین بار در ماه فوریه سال ۱۹۸۷ در شهر لندن برگزار شد و تا سال ۱۹۹۴ ادامه یافت.

کنگره جهانی موبایل در سال ۱۹۹۵ در شهر مادرید برگزار شد و سپس از سال ۱۹۹۶ تا سال ۲۰۰۶ در شهر کن فرانسه برپا شد.

از سال ۲۰۰۷ تا کنون نیز هر ساله در محل "فایرا گران و یا شهر "بارسلون" (ایالت کاتالان، اسپانیا) برگزار می‌شود که سالانه بیش از صد هزار نفر از مردم در آن حضور می‌یابند.

در سال ۲۰۱۱ شهر بارسلون به عنوان پایتخت جهانی موبایل انتخاب و اعلام شد که کنگره جهانی موبایل تا سال ۲۰۲۳ در این شهر برگزار خواهد شد.

این کنگره هر ساله از واپسین روزهای ماه فوریه آغاز می‌شود و در روزهای آغازین ماه مارس به فعالیت خود پایان می‌دهد. هدف این است که این کنگره هر ساله در طول یک هفته کاری برگزار شود، به همین دلیل تاریخ برگزاری ثابتی ندارد و هر سال ممکن است چند روزی جا به جا شود. کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ نیز از ۲۵ فوریه تا ۲۸ فوریه مشغول به فعالیت خواهد بود.

در نمایشگاه "MWC ۲۰۱۹" شاهد محصولات بی نظیر غول‌های فناوری مانند مایکروسافت، ال‌جی، هوآوِی و نوکیا و … خواهیم بود.

در نمایشگاه امسال انواع تلفن‌های همراه هوشمند نسل پنجم شبکه تلفن همراه که صفحه نمایش تاشو دارند، هدست های واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده، لپ‌تاپ‌ها و بسیاری فناوری‌های نوین دیگر رونمایی خواهند شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-02-25 17:40

افزودن دیدگاه جدید