کد مطلب: 

225662

اعطای بالاترین نشان جایزه ملی مدیریت مالی ایران به همراه اول

در نهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، همراه اول موفق به دریافت تندیس زرین، بالاترین نشان این جایزه شد.
اهدای بالاترین نشان جایزه ملی مدیریت مالی ایران به همراه اول

به گزارش سیتنا،نهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، روز دوشنبه ۶ اسفندماه سال ۹۷ با حضور جمعی از مسؤولان کشوری، مدیران شرکت ها و اساتید دانشگاه در سالن اجلاس سران، برگزار شد.
با داوری نتایج ارزیابی ها توسط کمیته داوران، همراه اول در سومین سال حضور خود در این جایزه، حائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس زرین، بالاترین جایزه این دوره شد.

در این مراسم محمدباقر محمدزاده مقدم مدیرکل مالی همراه اول به نمایندگی از این اپراتور، تندیس زرین دوره نهم را دریافت کرد.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال ۱۳۸۹ هر ساله برگزار می شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده است.

حمایت مدیریت مالی حرفه ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمان ها، تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمان های برتر در مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از جمله اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 2
2019-02-25 13:38

افزودن دیدگاه جدید