کد مطلب: 

225623
زیاده‌خواهی و خلف وعده‌ی فروشنده‌ی دیجی کالا پس از افزایش قیمت‌ها؛

به دنبال افزایش قیمت طلا صورت گرفت؛ لغو سفارش خرید در دیجی کالا، چهار روز بعد از واریز وجه/ فروشنده‌ی کالا در دیجی کالا جدا از این سایت نیست و باید دیجی کالا پاسخگو باشد/ لغو سفارش در دیجی کالا امری متداول شده است

یکی از مشتریان سایت دیجی کالا در پیغام ارسالی برای سیتنا به همراه مستندات، به شکایت از این فروشگاه اینترنتی پرداخت و از لغو سفارش خرید کالایی مرتبط با طلا توسط این سایت، چهار روز بعد از واریز وجه خبر داد و از عدم نظارت دیجی کالا بر این شیوه‌ی ناصحیح گلایه کرد.
به دنبال افزایش قیمت طلا صورت گرفت؛ لغو سفارش خرید در دیجی کالا، چهار روز بعد از واریز وجه/ فروشنده‌ی کالا در دیجی کالا جدا از این سایت نیست و باید دیجی کالا پاسخگو باشد

به گزارش سیتنا، این کاربر در توضیح ماجرا برای سیتنا نوشت: برای خرید پیشاپیش هدیه‌ی روز مادر، هفته‌ی گذشته از دیجی کالا انگشتری به قیمت 590 هزار تومان از فروشنده‌ای با نام مخفف ن - ز خریدم و مبلغ به حساب واریز شد و پروسه‌ی سفارش و خرید بنده تمام شد که طبیعتا باید کالا برای من ارسال می شد. در همین حال روز بعد از این خرید، قیمت طلا افزایش قابل توجهی داشت و پس از چهار روز انگشتری از سبد خرید کالای بنده حذف شد و دیجی کالا اعلام کرد مبلغ دریافتی عودت می شود.

وی در ادامه‌ی توضیحش تاکید کرده است: در تماس با سایت با این پاسخ که چون انگشتری به انبار دیجی کالا نرسیده از سبد شما حذف شده است مواجه شدم؛ در صورتی که در حال حاضر همان انگشتر در دیجی کالا 870 هزار تومان به فروش می‌رسد.

این کاربر در پایان تاکید کرده است از آنجا که این کالا به صورت مستقیم توسط دیجی کالا به فروش نمی رسد و فروشنده کالا در این سایت نسبت به فروش کالا اقدام می کند لزوم نظارت بیشتر دیجی کالا بر این فروشندگان باید بیشتر باشد؛ چراکه خریداران به دیجی کالا اعتماد می کنند و از دیجی کالا خرید می کنند و طبیعتا این سایت باید پاسخگو باشد.

نظر یک کاربر توئیتر: لغو سفارش در دیجی کالا امری متداول شده است

یک کاربر توئیتر پیرامون لغو سفارش خرید در دیجی کالا ذیل توئیت سیتنا، نوشت:

وقتی یک برند بزرگ ، به جای تامین کردن کالاهای مورد نیازش ، فروشنده به کار میگیرد، فروشنده هم متعهد به موجود نگه داشتن موجودی و ثبات قیمت نباشد ، بهتر از این نمیشود! با این رویه، سرنوشتی مثل #بامیلو در انتظار #دیجی_کالا خواهد بود.

پاسخ دیجی کالا: در صورت تکرار با فروشنده‌ی خاطی قطع همکاری می‌شود

در همین راستا دیجی کالا هم در پاسخ به توئیت سیتنا نوشت:

به دلیل نوسانات قیمت متاسفانه بعضی از فروشنده ها از تعهدی که داشتن امتناع کردن. دیجی‌کالا در این موارد هم کاملا خودش رو پاسخگو می‌دونه و داره تمام تلاشش رو می‌کنه که حقوق مشتریانش تضییع نشه.

اگه سفارشی از طرف فروشنده‌ای کنسل بشه، ضمن تذکر به فروشنده و بازگشت کامل مبلغ، کد تخفیفی برای مشتری در نظر گرفته می‌شه و در صورت تکرار هم با فروشنده خاطی قطع همکاری می‌شه. ممنون از شما.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-02-24 12:49

افزودن دیدگاه جدید