کد مطلب: 

225521

رونمایی از تلفن هوشمند 5G سامسونگ با صفحه‌ی قابل انعطاف؛ «گلکسی فولد» 2 هزار دلار!

شرکت سامسونگ الکترونیکس از تلفن هوشمند جدیدش با صفحه نمایش قابل انعطاف پرده برداشت که قیمتش حدود 2 هزار دلار است.
رونمایی از تلفن هوشمند 5G سامسونگ با صفحه‌ی قابل انعطاف؛ «گلکسی فولد» 2 هزار دلار!

به گزارش سیتنا، شرکت سامسونگ سعی دارد بر شرکت اپل و رقبای چینی غلبه کرده و توجه خریداران را پس از کاهش فروش در دوره گذشته، جلب کند.

قرار است سامسونگ تلفن همراه جدید را که «گلکسی فولد» نام دارد، 26 آوریل به بازار عرضه کند. این تلفن از نسل پنجم شبکه ارتباطات که سریع‌ترین شبکه است، بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد تلفن جدید، همچون تلفن‌های هوشمند معمول باشد، اما در واقع همچون کتاب باز می‌شود و مانیتورش به حجم آیپد کوچک 7.3 اینچی در می‌آید.

د.ج.کوه رئیس اجرایی شرکت سامسونگ الکترونیکس در سان فرانسیسکو گفت: «تلفن همراه جدید پاسخی به تمام افرادی است که می‌گفتند دیگر جایی برای دستاوردی در این زمینه وجود ندارد... ما اینجا هستیم تا ثابت کنیم این‌ها در اشتباهند».

سامسونگ همچنان بزرگترین شرکت تولید گوشی‌های تلفن هوشمند در جهان است و یک پنجم بازار جهان را در اختیار دارد. با این جود سال گذشته با کاهش شدید فروش مواجه بود.

با وجود این‌که قیمت 1980 دلار برای هر تلفن همراه گران به شمار می‌آید، اما برخی از خریداران عاشق سامسونگ تاکید می‌کنند که آماده پرداخت این هزینه هستند.

انتظار می‌رود شبکه‌های نسل پنجم ده برابر سریع‌تر از نسل پیشین باشد، مساله‌ای که تجربه مشاهده اخبار زنده و رقابت‌های ورزشی را بهبود بخشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-02-21 22:17

افزودن دیدگاه جدید