کد مطلب: 

225429

یادداشت اینستاگرامی حمیدرضا صدر برای کولینا

حمیدرضا صدر با دل‌نوشته‌ای تولد 59 سالگی داور بین‌المللی ایتالیا را تبریک گفت.
یادداشت اینستاگرامی حمیدرضا صدر برای کولینا

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، حمیدرضا صدر که این روز ها در آمریکا حضور دارد، در شبکه های اجتماعی به نویسندگی می پردازد. او که هنوز هم با مخاطبانش در ارتباط است در اینستاگرام خود یادداشت کوتاهی برای کولینا منتشر کرده است.

او درباره داور ایتالیایی نوشت: مرد سیاهپوش...
مرد سیاهپوش پیشاپیش دو لشگر وارد شده. چهره ای غرور آسا دارد و جان کنده خونسردی اش را برابر دوربین ها حفظ کند. همه به پا خواسته اند. فریاد زده اند، هورا کشیده اند. ولی نه برای مرد تیره پوش، نه برای او. بازی آغاز نشده تندترین عتاب ها را نثارش کرده اند. بازی شروع نشده مرعوبش کرده اند... اسلحه او در آن هنگامه یک سوت است و دو کارت که همیشه هم به کارش نیامده اند... او داور است. قاضی میدان. آمده در دنیایی از بی نظمی، از قانون حرف بزند. آمده مردان خشمگین را آرام سازد. آمده سرنوشت نبرد بزرگ را تعیین کند. ولی وقتی کارش را درست هم انجام داده کسی از او ستایش نکرده، کسی برایش هورا نکشیده، دستی به سر و گوشش نکشیده. اگر بازی آرام و بی هیاهو تمام شده و او راهی رختکن کرده اند برنده ای بوده کم نظیر.
میان همه داوران، جیانلوییجی کولینا ایتالیایی، پسری از بولونیا بدون سابقه بازی در میدان و فارغ التحصیل رشته اقتصاد سرانجام داوری شد آرزوی همه مردان سیاهپوش. با آن قد بلند ورزیده ناشی از بسکتبال سر طاس و چین های لایه لایه ای آمده از بالای سر بی مو تا روی پیشانی و پشت پلک ها و چشمان وزغ زده زاغ تیزبینش ظاهری پیدا کرد شبیه بدمن های سینمایی، چیزی مال خودش... داور کاریزماتیکی در زمان و مکان مناسب که در عصر رسانه ها رفت بالا، بالای بالا. پیش از او فقط جک تیلور انگلیسی به دلیل قضاوت فینال جام جهانی ۱۹۷۴ و گرفتن آن ضربه پنالتی زودهنگام که هنوز توپی به پای ژرمن ها نخورده بود نقطه پنالی را نشان داد و سپس ضربه پنالتی به سود آلمان اعلام کرد و بعد با کرایف درگیر شد...ولی دیدارهای باشگاهی چنین بروبیای هفتگی نداشتند...

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2019-02-19 13:28

افزودن دیدگاه جدید