کد مطلب: 

225423
دادستان تهران در یک گفت‌وگوی رادیویی:

مخالف فعالیت کسب‌وکار در فضای مجازی نیستیم/ در خصوص بیت کوین مراقب باشید که سرمایه‌هایتان به باد نرود

دادستان عمومی و انقلاب تهران در یک گفت‌وگوی رادیویی، گفت: ما اساسا با فعالیت کسب و کار مجازی مخالفتی نداریم آنچه مخالفت داریم ورود به موضوعات مجرمانه است مثل فروش مال مسروقه و یکی از مشکلات گزارش شده همین است که اموالی فروخته می‌شود که اینها مالکان واقعی ندارد.
دادستان تهران: مخالف فعالیت کسب‌وکار در فضای مجازی نیستیم

به گزارش سیتنا، عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران آخرین وضعیت پرونده‌های قضایی را در گفت‌وگو با برنامه پارک شهر رادیو تهران تشریح کرد.

وی، در خصوص اینکه چند روزی است موضوع سایت‌هایی مثل دیوار و شیپور مطرح شده و مطالبی درباره‌شان شنیده می‌شود، گفت: ما اساسا با فعالیت کسب و کار مجازی مخالفتی نداریم آنچه مخالفت داریم ورود به موضوعات مجرمانه است مثل فروش مال مسروقه و یکی از مشکلات گزارش شده همین است که اموالی فروخته می‌شود که اینها مالکان واقعی ندارد.

دولت آبادی، گفت: خیلی از متهمان از این بستر استفاده می‌کنند که با انتشار آگهی‌هایی کارهای غیرقانونی انجام دهند. اگر اجازه می‌دهند مالی به فروش برسد باید احراز هویت شود و بشود فرد را شناخت چون اگر بعدها شکایتی شود مدیر سایت به لحاظ شکایت مسئولیت دارد. ما برایمان هویت مهم است و اشکالی که وجود دارد این است که هویت‌ها شناخته نشده است ما می‌گوییم کسب و کار مجاز است اما احراز هویت مهم است و سایت‌هایی که بدون احراز هویت اقدام به فروش جنسی می‌کنند باید این موضوع را رعایت کنند.

دادستان تهران، گفت: ما موضوع را ارجاع داده‌ایم تا بررسی شود و اگر به نتیجه برسیم که مجرمانه است حتما فیلتر می‌شود.

وی، در خصوص اینکه برخی از سایت‌ها از سرمایه گذاران خارجی استفاده می‌کنند پرسش این است که گزارش این قراردادها رسیده یا خیر گفت: هنوز به دست ما گزارشی نرسیده است.

وی، در خصوص فعالیت شرکت‌های هرمی و فعالیت بیت کوین، گفت: ما در خصوص بیت کوین فقط یک نگرانی داریم زیرا دارد تبلیغاتی می‌شود و در تلگرام در این خصوص صحبت‌هایی شده بود البته هنوز پرونده‌ای تشکیل نشده است و به همه مردم توصیه می‌کنیم مراقب باشند که سرمایه‌شان به باد نرود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-02-19 11:39

افزودن دیدگاه جدید