کد مطلب: 

225409

راهنمای چگونگی ثبت نام سریع در طرح‌های فروش اینترنتی خودرو

در برنامـه های فـروش ویژه با هـجـوم گـســترده کـاربران بـرای خـریـد تـعـداد محـدودی خـودرو روبـرو هسـتیم. بنابراین کـاربـرانـی مـوفـق به خـریـد می‌گـردنـد ‌که سـریـعـتـر از دیـگـران وارد ســامــانـه فــروش شــده، اطـلـاعات مــورد نـیـاز خـود را تکــمـیل کــرده و وارد درگـاه های بـانـکـی شــوند.
راهنمای چگونگی ثبت نام سریع در طرح‌های فروش اینترنتی خودرو

به گزارش سیتنا، تـوجـه بـه نـکـات زیـر مـی تــوانـد شـما را در انجام موفقیت آمیز فرآیند خرید یاری رساند:

1- درگاه سـامانه فـروش با اعلام قبلی در سـاعات و زمان های مشـخص بـاز می گردد، که ایـن امر از طریق سایت اطـلاع رسـانی می شود. زمـان دقیـقی باز شـدن درگـاه فـروش در هر نـوبت مطـابق با زمان اعـلامـی سـامـانه time.ir مـی باشـد. لذا به زمـان اعـلامی سـایت فروش در هر نوبت دقت فرمایید. بازنشانی (Refresh) صفحه ورود در ثانـیه های اولیه بازگشایی سـایت می تـواند بسـیار تاثـیرگذار باشد. برای این منـظور از کلید F5 استفاده کنید.

2- بخشـنـامه های با مــوعـد تحـویل زودتـر خـودرو، هـمـواره متـقاضی بیشـتـری دارنـد و در نتیجه صف طولانی تری برای آنـهـا تشــکیل می شـود. بـنـابــرایـن در صــورت امـکان با انتـخاببخشنامه های با موعد تحویل دیرتر شانس موفقیت خود را افزایش ‌دهید.

3- همانگونه که گفته شد، سرعت عمـل یکـی از عوامـل کلـیدی موفقیت اسـت. در طـول فـرآیند ثبـت نـام بایســتی مجمـوعـه ای از اطلاعات شـخصـی خـود را در فیلـدهـای مــورد نظــر وارد نماییـد. با آمـاده کـردن اطـلاعـات مـورد نـیاز، در مـدت زمـان کمتـری به درگـاه بانکی خواهید رفت. اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام خودرو:
اطلـاعـات شـنـاسـنـامـه ای / اطـلاعات مـربـوط بـه آدرس / کـد پـستـی / اطـلاعـات تمـاس اطلاعات کارت بانکی

4- در صفحه انتخاب درگاه بانکی، با انتخاب یکی از درگاهها به صف ورود به درگاه بانکی هدایت خواهید شد، در این مرحله توجه به نکات ذیل حائز اهمیت خواهد بود:
• بدلیل وجود محدودیت ورود کاربران به درگاههای بانکی، و ظرفیت محدود خودروهای عرضه شده، این امکـان وجود دارد که پس از انتـخاب درگاه بانکی، شـما به صفحه پـرداخت وجه هدایت نـشوید. در چنین شــرایطی بهترین تصمیم انتظار حداکثر 20 دقیقه ای در صف اتصال به بانک و در صورت عدم ورود به درگاه، انصراف از خرید و انتخاب برنامه فروش دیگری می باشد.
• در بعضی از مواقع بعد از ورود به درگاه پرداخت بانکی و وارد کردن اطلاعات پرداخت، درگاه بانکی اقدام به بررسی اطلاعات حسـاب شما نموده و وجه مورد نظر را از حـساب شما کسر میکند، اما بدلایل مخـتلف موفق به پرداخت وجه به حساب شرکت سایپا نخواهد شد، در چنین شرایطی وجه مورد نظر توسط بانک به حساب شما برگشت خواهد شد.

نکته قابل توجه این است که بدلیل میزان بالای تقاضا نسبت به عرضه محصولات، همواره قسمت اعظمی از متقاضیان موفق به خرید نخواهند شد. این درحالی است که از تعداد کل متقاضیان در هر نوبت فروش، تا چند برابر ظرفیت باقیمانده از هر بخشنامه فروش، پذیرش صورت می‌گیرد که بدلیل ظرفیت محدود خودرو امکان تکمیل ثبت نام برای تمامی متقاضیان وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.5 (8 رای)
سیتنا 1
2019-02-19 08:52

دیدگاه‌ها

تصویر کریم
خخخ با این وضعیت پیش بره تا چند وقت دیگه مثل نفرات برتر کنکور از ثبت نام های موفق تجلیل میشه!!!
ارسال شده توسط کریم در 15 آذر 98 - 13:55
تصویر حمید غلامی
خاک بر سر خودرو سازها با این روش ثبت نام باید در این کارخونه ها رو گل گرفت
ارسال شده توسط حمید غلامی در 25 مرداد 98 - 14:43
تصویر محسن
اتفاقا دمشون گرم که می‌تونند لشغالاشونا با صف بفروشند
ارسال شده توسط محسن در 09 آبان 98 - 21:22

افزودن دیدگاه جدید