کد مطلب: 

225360
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خبر داد:

شناسایی درآمد نامشروع ۵.۸ میلیاردی یک شرکت با سرویس‌های «ارزش افزوده» موبایلی/ برخی متخلفین بازداشت شدند/ مبالغ رفته از جیب مردم را باز می‌گردانیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون نرم‌افزارهای موبایلی متخلف، اعلام کرد: نرم‌افزارها به اجبار و فریب، مردم را عضو برخی سرویس‌های «ارزش افزوده» می‌کردند و طبق گزارش فتا، تاکنون به یک فقره درآمد نامشروع ۵.۸ میلیاردی اقرار کرده‌اند.
شناسایی درآمد نامشروع ۵.۸ میلیاردی یک شرکت با سرویس‌های «ارزش افزوده» موبایلی/ مبالغ رفته از جیب مردم را باز می‌گردانیم

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی پیرو اطلاع رسانی آذرماه گذشته پیرامون شرکت متخلفی که در قالب ۵۰۰ نرم افزار موبایلی جیب مردم را خالی می‌کرد، ساعاتی پیش توئیت کرد:

در ادامه، برخی بازداشت شدند. این نرم‌افزارها به اجبار و فریب، مردم را عضو برخی سرویس‌های «ارزش افزوده» می‌کردند و طبق گزارش فتا، تاکنون به یک فقره درآمد نامشروع ۵.۸ میلیاردی اقرار کرده‌اند. از پلیس برای پیگیری ممنونم. همچون قبل، مبالغ رفته از جیب مردم را باز می‌گردانیم.

گفتنی است؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش‌تر توئیت کرده بود:

یک شرکت، در مدت کوتاهی بیش از ۵۰۰ نرم افزار موبایلی توسعه داده است.از پوشش ادعیه تا عناوین غیراخلاقی! همه و همه برای خالی کردن جیب مشترکین تلفن همراه با سرویس‌های ارزش افزوده.گزارش به پلیس برای رسیدگی بیشتر ارجاع شد.مبالغ به مردم بازخواهد گشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2 (1 vote)
سیتنا 1
2019-02-17 23:45

افزودن دیدگاه جدید