کد مطلب: 

225177

رئیس رگولاتوری: اینترنت جزء نیازهای اساسی مردم شده است

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در حال حاضر سرویس اینترنت از حالت سرگرمی خارج و جزء نیازهای اساسی مردم شده است.
رئیس رگولاتوری: اینترنت جزء نیازهای اساسی مردم شده است

به گزارش سیتنا، حسین فلاح جوشقانی در مراسم افتتاح پروژه‌ی توسعه‌ی شبکه‌ی ثابت یک شرکت خصوصی با تکنولوژی VDSL و FTTC با اشاره به اینکه توسعه‌ی ارتباطات پرسرعت در مناطق کمتر توسعه یافته و دسترسی خانوارها به اینترنت پرسرعت ثابت یکی از اهداف برنامه ششم توسعه است، گفت: ارائه‌ی این سرویس با توجه به ماهیت دسترسی خانوارها باید بر بستر ارتباطات ثابت شکل بگیرد، بر همین اساس این هدف با همت و تلاش بخش خصوصی کشور در قالب اپراتورهای دارنده‌ی پروانه‌ی FCP قابلیت تحقق دارد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در مناطق نوسازی که امکانات کمی دارند، بر اساس انگیزه و علاقه‌ی دارندگان پروانه به سرویس‌دهی در حوزه‌ی ICT اتفاق افتاده و امیدوارم رضایت مردم، انگیزه بیشتری برای توسعه‌ی شبکه‌ی ارتباطات ثابت برای اپراتورها فراهم کند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه در حال حاضر سرویس اینترنت از حالت سرگرمی خارج و جزء نیازهای اساسی مردم شده است، اظهار کرد: جوانان می‌توانند با استفاده از ظرفیت بسترهائی که فراهم شده کسب و کارهای نو ایجاد کرده و به بازارهای مختلف دسترسی پیدا کنند.

وی تاکید کرد: رگولاتوری نیز با رویکرد تسهیل گری تلاش می‌کند در مسیر توسعه، موانع را از پیش پای اپراتورهای دارنده پروانه ارتباطات ثابت بردارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-02-13 10:35

افزودن دیدگاه جدید