کد مطلب: 

225138

رشد سرانه منابع پست‌ بانک‌ ایران در سال جاری معادل دو برابر میانگین شبکه‌ بانکی است

مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران، گفت: بررسی آمار عملکرد این بانک طی ده‌‌ ماهه سال ‌جاری نشان می‌دهد که در اکثر شاخص‌ها سال موفقی را پشت‌سر گذاشته‌ایم. بطوریکه رشد سرانه منابع بانک امسال معادل دو برابر میانگین شبکه بانکی کشور بوده است.
رشد سرانه منابع پست‌ بانک‌ ایران در سال جاری معادل دو برابر میانگین شبکه‌ بانکی است

به گزارش سیتنا به نقل از روابط‌ عمومی پست‌بانک‌ایران، خسرو فرحی، با اشاره به اینکه اقدامات و خدمات این بانک مورد توجه دولت و مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است، افزود: در سال 1397 علاوه بر پرداخت بیش از 10 هزار میلیارد تسهیلات اشتغال‌زائی به بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی، از نظر سرانه منابع نیز رشد 22 درصدی داشته‌ایم که درمقایسه با شبکه بانکی کشور بیانگر رشد دو برابری است.

فرحی، تصریح کرد: میزان منابع پست‌بانک‌ایران طی 10ماه گذشته 40‌درصد افزایش داشته که این افزایش مدیون تلاش‌ها و زحمات تمامی واحدهای بانک به ویژه مجموعه کارکنان شعب و باجه‌های بانکی و همچنین کارائی و ثبات نرم‌افزار بانک بوده است.

وی، میزان رشد منابع ارزان‌قیمت پست‌بانک‌ایران را 43درصد اعلام کرد و افزود: بررسی شاخص‌های عملکردی بانک نشان می‌دهد که همه واحدهای بانک با مدنظر قراردادن سیاست‌های مدیریتی همواره درصدد کاهش هزینه‌ها و افزایش سوددهی بانک هستند و خوشبختانه توانستیم رتبه اول ارزیابی عملکرد بانک‌های دولتی را کسب نمائیم که افتخار بزرگی برای این بانک است.

فرحی، در پایان با تقدیر از همت و تلاش مستمر مدیران و کارکنان بانک، افزود: برنامه‌های بانک درراستای حمایت از فعالان حوزه ICT به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی و بزرگترین خرده‌بانکدار کشور به خوبی پیش می‌رود و سال آینده شاهد تحولات بزرگی خواهیم بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-02-12 14:06

افزودن دیدگاه جدید