کد مطلب: 

225121

استقبال پست بانک ایران از راهپیمایان یوم الله 22 بهمن

پست بانک ایران با برپائی ایستگاه فرهنگی در مسیر تردد راهپیمایان یوم‌الله 22بهمن در تهران و سایر نقاط کشور از راهپیمائی‌کنندگان استقبال کرد.
استقبال پست بانک ایران از راهپیمایان یوم الله 22 بهمن

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، در این راهپیمائی عظیم که با حضور میلیونی مسئولان کشوری و لشکری، اقشار مختلف مردم و همچنین کارکنان پست‌بانک‌ایران در سراسر میهن اسلامی برگزار شد، این بانک با برپائی ایستگاه فرهنگی در مراکز مختلف استان‌ها و شهرستان‌ها ضمن پذیرائی از راهپیمایان اقدام به توزیع اقلام فرهنگی در بین آنان نمود.

بنابراین گزارش، راهپیمایان تهرانی در 40 سالگی انقلاب با در دست داشتن پلاکاردهائی از بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و شعائر انقلابی اسلامی جهت پیوستن به خیل عظیم و میلیونی مردم در میدان آزادی از مقابل این ایستگاه به راه خود ادامه می‌دادند که در این میان کارکنان پست بانک ایران با شور و علاقه خاصی از آنان پذیرائی می‌کردند.

گفتنی است، این ایستگاه با تلاش اداره کل روابط عمومی، حوزه مقاومت بسیج، پایگاه امام خامنه‌ای مدیریت شعب منطقه یک تهران و با همکاری دفتر امور حراست و حراست مدیریت شعب منطقه یک تهران، اداره‌کل پشتیبانی و شورای فرهنگی برپا شد که جمع کثیری از کارکنان واحدهای مختلف بانک در استقبال از راهپیمایان نهایت همکاری را داشتند.

همچنین کارکنان این بانک در سراسر کشور با برپائی ایستگاه مشابه از راهپیمایان این روز تاریخی استقبال کردند.

شایان ذکر است، همکاران پست‌بانک‌ایران در این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز مشارکت فعال در راهپیمائی سراسری داشته و به صورت گروهی در این مراسم پرشکوه حضور داشتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-02-12 09:50

افزودن دیدگاه جدید