کد مطلب: 

225065
نمونه‌ای از ملتی‌سازی اموال دولتی‌شده در وزارت ارتباطات؛

معاون وزیر ارتباطات، خبر داد: تبدیل ساختمان بدون استفاده‌ی پست مشهد به مجتمعی برای شتاب‌دهنده‌های خصوصی

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: ساختمان بدون استفاده پست مشهد تبدیل به مجتمعی برای شتاب‌دهنده‌های خصوصی شد؛ مجتمعی برپایه ملتی‌سازی اموال دولتی‌شده و بدون دخالت دولت در شتاب‌دهی.
معاون وزیر ارتباطات، خبر داد: تبدیل ساختمان بدون استفاده‌ی پست مشهد به مجتمعی برای شتاب‌دهنده‌های خصوصی

به گزارش سیتنا، دکتر امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران توئیت کرد:

ساختمان بدون استفاده پست مشهد تبدیل به مجتمعی برای شتاب‌دهنده‌های خصوصی شد؛ مجتمعی برپایه #ملتی‌سازی اموال دولتی‌شده و بدون دخالت دولت در شتاب‌دهی. فرآیند انتخاب، کمیته انتخاب و امتیازدهی مجتمع #پارک_فناوری_اطلاعات_و_ارتباطات شفاف خواهد بود.

راهبری این مجتمع و واگذاری به شتاب‌دهنده‌های خصوصی به صورت مشترک توسط وزارت ارتباطات و معاونت علمی ریاست‌جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و شهرداری مشهد خواهد بود. همکاری برای هم‌افزایی مشوق‌های دولتی و کاهش اعمال نظرهای دستگاهی.

گفتنی است؛ همزمان با افتتاح پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهر مقدس مشهد و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران به نمایندگی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا، مقرر شد که حداکثر پنج سالن‌ اختصاصی مجزا با متراژ حدود 180 مترمربع و به صورت تجهیز شده در این پارک فناوری به متقاضیان ارائه خدمات شتاب‌دهی در حوزه صنعت فاوای کشور به عنوان بازیگران اصلی این اکوسیستم، اختصاص داده شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-02-10 11:28

افزودن دیدگاه جدید