کد مطلب: 

224998

بنیان‌گذار آمازون، مالک نشنال اینکوایرر را به باج خواهی متهم کرد/ تهدید جف بزوس به انتشار عکس‌های حریم خصوصی‌اش

جف بزوس، بنیان‌گذار شرکت فروش آنلاین آمازون و ثروتمندترین مرد جهان، شرکت مالک نشریه نشنال اینکوایرر که مدیرعاملش از دوستان نزدیک دونالد ترامپ است را به تلاش برای ارعاب و باج خواهی متهم کرده است.
بنیان‌گذار آمازون، مالک نشنال اینکوایرر را به باج خواهی متهم کرد/ تهدید جف بزوس به انتشار عکس‌های حریم خصوصی‌اش

به گزارش سیتنا به نقل از بی بی سی، این میلیاردر آمریکایی می گوید شرکت "آمریکن مدیا" (ای ام آی) او را تهدید کرده که اگر تحقیقاتش علیه نشنال اینکوایرر را متوقف نکند، عکس هایی از حریم خصوصی وی منتشر خواهد شد.

جف بزوس و همسرش مک کنزی حدود یک ماه پیش بعد از ۲۵ سال زندگی مشترک طلاق گرفتند. این زوج جدایی‌شان را در بیانیه‌ای مشترک در توییتر اعلام کردند. مک کنزی، ۴۸ ساله، رمان‌نویس است. او و بزوس چهار فرزند دارند.

هدف تحقیقات جف بزوس روشن شدن این مطلب است که نشنال اینکوایرر چطور پیامک های خصوصی ای که رابطه عشقی پنهان وی با لورن سنچز، مجری سابق تلویزیون، را نشان می داد به دست آورده است. یک کارآگاه خصوصی به نام گوین دی بکر این تحقیقات را انجام می دهد.

جف بزوس مالک روزنامه واشنگتن پست نیز هست. آنها بارها به شدت هدف حملات لفظی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، قرار گرفته اند.

بزوس می گوید که یک وکیل ای ام آی به نمایندگان او گفته است که در صورت عدم توقف روند تحقیقات، عکس های یاد شده منتشر خواهد شد.

مالک آمازون با انتشار متن ایمیل های رد و بدل شده بین دو طرف گفته است که ای ام آی درخواست کرده که او این "اظهارات کذب" را بیان کند که پوشش خبری نشنال اینکوایرر از وی و معشوقه اش انگیزه سیاسی نداشته است.

جف بزوس گفت: " به جای آن که در برابر باج خواهی و ارعاب تسلیم بشوم، تصمیم گرفته ام که دقیقا متن آن چه برای من فرستاده اند را علیرغم هزینه شخصی و شرمساری ای که آنها تهدید کرده اند، منتشر کنم."

شرکت ای ام ای به درخواست بی بی سی برای واکنش به این اظهارات پاسخی نداده است. دیوید پکر، مدیرعامل ای ام آی، از دوستان قدیمی دونالد ترامپ است.

این شرکت اخیرا پذیرفت که در جریان کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ آمریکا با پرداخت حدود ۱۵۰ هزار دلار به کارن مک‌دوگال، مدل پلی‌بوی، مانع از آن شده بود که او بتواند روایتش درباره رابطه عشقی ادعایی خود با دونالد ترامپ را افشا بکند.

رئیس جمهوری آمریکا پیشتر هر گونه ارتباط با این مدل را تکذیب کرده و گفته بود که هیچ اطلاعی از هیچ پرداختی ندارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-02-08 10:12

افزودن دیدگاه جدید