کد مطلب: 

224920

مجلس شورای اسلامی توجه ویژه‌ای به توسعه‌ی خدمات پست بانک ایران دارد

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، در نشست با مدیر شعب پست بانک استان سمنان، ضمن قدردانی از خدمات این بانک در کمک به رونق بخش ICT ، افتتاح باجه‌های خدمات بانکی در روستاها و پرداخت تسهیلات اشتغالزائی، گفت: پست بانک ایران به عنوان یک بانک خدمت‌رسان و مؤثر مورد توجه مجلس شورای اسلامی است زیرا اهداف و مأموریت های محوله را به خوبی انجام داده است.
مجلس شورای اسلامی توجه ویژه‌ای به توسعه‌ی خدمات پست بانک ایران دارد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر سیدحسن حسینی شاهرودی، افزود: نظر مجلس براین است که کلیه خدمات در روستاها باید به پست بانک سپرده شود و اطمینان و اعتماد مسئولان کشور به این بانک بسیار مهم است. البته در مقابل بانک باید قدر این اعتماد را بداند و با توسعه بانکداری الکترونیک و پرداخت تسهیلات در ایجاد اشتغال و رفاه روستائیان نقش موثرتری ایفا کند.

سیدابوالحسن موسوی، مدیرشعب پست بانک استان سمنان، نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد بانک در استان، پرداخت تسهیلات به روستائیان از محل صندوق توسعه ملی و قانون حمایت از اشتغال پایدار در روستاهای استان را گامی ارزشمند در جهت حمایت از روستائیان برشمرد.

وی، با اشاره به راه اندازی و توسعه نرم افزار ارائه خدمات الکترونیکی و تخصیص دستگاه خودپرداز و POS در روستاهای استان، افزود: مأموریت و هدف پست بانک توسعه اقتصادی روستا است و در این راه گام های مؤثر و موفقی برداشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-02-06 09:55

افزودن دیدگاه جدید