کد مطلب: 

224919

ایجاد 1500 شغل با تأمین مالی 154 طرح تولیدی و اشتغال‌زا توسط پست‌ بانک‌ ایران

مدیرعامل پست بانک ایران، در مراسم افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های این بانک در ششمین روز دهه مبارک فجر ضمن تبریک این ایام گفت: این بانک طی سال‌های اخیر بیش از 75هزار طرح اشتغال‌زا را تأمین مالی کرده است.
ایجاد 1500 شغل با تأمین مالی 154 طرح تولیدی و اشتغال‌زا توسط پست‌ بانک‌ ایران

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پست‌ بانک‌ ایران، دکتر فرحی، افزود: علی‌رغم رشد چشمگیری که بعد از انقلاب در تمام ابعاد توسعه کشور به ویژه در مناطق محروم داشته ایم، دشمنان ما با تبلیغات زیاد بخش اقتصاد کشور را موردهدف قرار داده‌اند که این وضعیت مسئولیت ما را برای تلاش بیشتر و کمک به اشتغال و رونق اقتصاد کشور مضاعف ساخته است.

فرحی، تصریح کرد: موفقیت های اخیر پست بانک ایران در پرداخت تسهیلات اشتغالزائی به طرح های صندوق توسعه ملی و فعالیت‌های حوزه ICT، ساماندهی باجه‌های بانکی و راه اندازی نرم افزار پیشرفته بانکی، افق روشنی را برای این بانک فراهم کرده و با تکیه بر اعتماد دولت و مجلس می‌توانیم شاهد نقش مؤثرتر بانک در اقتصاد کشور باشیم.

مدیرعامل پست بانک ایران، خاطرنشان کرد: این بانک مسیر رونق و سوددهی را به خوبی طی می‌کند و همواره در کنار وظایف بانکی به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال مسائلی مانند حفاظت از محیط زیست، نوسازی حمل و نقل برای کاهش آلودگی هوا و توسعه مناطق محروم توجه ویژه‌ای داشته است.

وی، درپایان با اشاره به اجرائی شدن150 طرح اشتغالزا با تأمین مالی پست بانک ایران گفت: با عملیاتی شدن این طرح‌ها حدود 1500 شغل ایجاد خواهد شد و قطعاً با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سهم این بانک در ایجاد اشتغال توسعه بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-02-06 09:40

افزودن دیدگاه جدید