کد مطلب: 

224881

"سلام" و عرض "ادب" پست‌ بانک‌ ایران به مشتریان

همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طی مراسمی از سامانه لحظه‌ای امور مشتریان ‌"سلام" و شبکه تصویری ایران دیجیتال، بانک و بیمه "ادب" و منشور حقوق مشتری و دیگر طرح‌های پست‌بانک‌ایران رونمائی می‌شود.
"سلام" و عرض "ادب" پست‌ بانک‌ ایران به مشتریان

به گزارش سیتنا، در این مراسم که با حضور دکتر فرحی مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران و جمعی از مشتریان بانک، سه‌شنبه 16‌بهمن‌ماه همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر در محل شعبه موزه ارتباطات تهران برگزار می‌شود 154 طرح و پروژه اشتغال‌زائی تأمین مالی شده توسط این بانک نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

"سلام" سامانه‌ای است که تمامی امور مرتبط با مشتریان شامل درگاه‌های؛ میزخدمت الکترونیک، منشور حقوق مشتری، شعب ویژه، همراه بانک، طرح‌های ویژه، رضایت‌سنجی، شبکه های اجتماعی و ارتباط‌با‌ما به‌صورت آنلاین در وب‌سایت پست بانک ایران به نشانی www.postbank.ir است و مشتریان بانک می‌توانند از این طریق نسبت به انجام امور خود اقدام نمایند.

"ادب" نیز شبکه‌ای است که با توجه به رسالت پست بانک‌ایران به‌عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پوشش خبری و تصویری تمامی رویدادهای مرتبط با حوزه‌های دیجیتال و فناوری اطلاعات، بانک و بیمه درسطح کشور به صورت عمومی راه‌اندازی می‌شود. این شبکه امکان پخش آنلاین برنامه‌های مختلف مرتبط با حوزه بانک و بیمه در سراسر کشور را فراهم می‌سازد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-02-05 09:47

افزودن دیدگاه جدید