کد مطلب: 

224833

فراخوان دفتر یونیسف در ایران؛ اعطای تسهیلات به کسب‌وکارهای نوپای فناوری‌محور (+شرایط)

صندوق نوآوری جهانی یونیسف طی فراخوانی اعلام کرد شرکت‌های خصوصی فعال در زمینه‌های علم داده، یادگیری ماشین، هوش مصنوعی و راه‌حل‌های فناورانه مشابه در صورت در اختیار داشتن یک محصول نمونه اولیه داده باز که نتایج امیدوارکننده‌ای به دنبال دارد، می‌توانند از تسهیلات این صندوق استفاده کنند.
فراخوان دفتر یونیسف در ایران؛ اعطای تسهیلات به کسب‌وکارهای نوپای فناوری‌محور (+شرایط)

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، کسب‌وکارهای نوپای خصوصی در زمینه‌های علم داده، یادگیری ماشین، هوش مصنوعی و راه‌حل‌های فناورانه مشابه در صورت تمایل می‌توانند از تسهیلات صندوق نوآوری جهانی یونیسف بهره بگیرند.

یونیسف در حال حاضر به دنبال سرمایه‌گذاری بذری تا سقف 100 هزار دلار در کسب‌وکارهای نوپای فناوری محور و سودده است که در راستای ارتقای زندگی انسان‌ها قدم برمی‌دارد، همچنین شرکت‌هایی که از علم داده به شکل جدید استفاده می‌کنند و قابلیت مقیاس‌پذیری و کاربرد در سطح جهانی را دارند و همچنین می‌توانند برای ارتقای رفاه انسان‌ها استفاده شوند.

متقاضیانی که می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند، باید روی راه‌حل‌های فناوری داده باز کار کرده باشند و یا با استفاده از فناوری داده باز تحت یکی از امتیازهای BSD (نرم‌افزار) یا CERN (سخت‌افزار) یا CC-BY محتوا یا معادل آنها موافق باشند.

همچنین لازم است یک محصول نمونه از راه‌حل به همراه نتایج امیدبخش از آزمایش‌های اولیه وجود داشته باشد و در عین حال راه‌حل ارائه شده بتواند اثر مثبتی در سطح جامعه بگذارد.

متقاضیان تا 28 فوریه 2019 (9 اسفند 1397) مهلت دارند، درخواست خود را در سایت صندوق نوآوری جهانی یونیسف ثبت کنند. اطلاعات بیشتر به زبان فارسی در اینجا و به زبان انگلیسی در اینجا قابل دسترس است.

صندوق نوآوری جهانی یونیسف در سال 2016 تأسیس شد و توانست صندوق سرمایه‌گذاری به ارزش 17.9 میلیون دلار تشکیل دهد. این صندوق با انجام سرمایه‌گذاری بذری در کسب‌وکارهای نوپای فناوری محور و سودده، معمولاً بین 50-100 هزار دلار به توسعه فناوری برای حل مشکلات و چالش‌های کودکان در سرتاسر جهان کمک می‌کند. صندوق نوآوری جهانی یونیسف قصد دارد سالانه 30 سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای نوپا انجام دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-02-03 23:48

افزودن دیدگاه جدید