کد مطلب: 

224808

ارائه‌ی سرویس‌های شرکت مخابرات ایران بر طبق تعرفه‌ی ابلاغی رگولاتوری است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه فروش تلفن ثابت و دیگر سرویس‌های شرکت مخابرات برای تمام مشتریان در سراسر کشور با قیمت‌های مصوب و مورد تائید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود، اظهار داشت: در صورت تخطی از مصوبات ابلاغی، با خاطیان احتمالی به‌شدت برخورد می‌شود.
ارائه‌ی سرویس‌های شرکت مخابرات ایران بر طبق تعرفه‌ی ابلاغی رگولاتوری است

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، مهندس سیدمجید صدری با بیان اینکه مشتری مداری مهم‌ترین اصل مورد توجه  شرکت مخابرات است، افزود: در صورت وجود هرگونه موردی مغایر با مصوبات اعلامی در هر منطقه‌ای از کشور، سامانه جامع رسیدگی به شکایات مشتریان 2021 آماده دریافت شکایات و انتقادهای تمام مشتریان است.

وی اضافه کرد: با توجه به رویکرد مدیریت شرکت مبنی بر تعامل مستقیم و دوجانبه با تمام مشتریان در سراسر کشور، درگاه‌های اطلاع‌رسانی شرکت مخابرات ایران و مدیرعامل شرکت، در اختیار تمام کاربران و مشتریان قرارگرفته است تا با استفاده از آن نقطه نظرات خود را به‌صورت مستقیم با مدیرعامل شرکت مطرح کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران  همچنین افزود: در راستای تحقق ارتباطی فراگیر و به منظور ایجاد ارتباطی بی واسطه با مدیرعامل شرکت، درگاه ارتباط مستقیم با مدیرعامل در  وب سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی tci.ir/ceomsg راه اندازی شد.

وی افزود: دیگر درگاه های ارتباط با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ایمیل به نشانیceo@tci.ir و شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی  www.instagram.com/sm_sadri  می باشد.

مجید صدری خاطرنشان کرد: در دهه مبارک فجر و در راستای ارتباطی فراگیر، این درگاه برای ارتباطی بی واسطه  به جهت در میان گذاشتن نقطه نظرات و پیشنهادات و یا هر موضوع مرتبط با شرکت  در جهت حل مسائل و دغدغه های مشترکین و کارکنان شرکت مخابرات ایران ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین تصریح کرد: حق دریافت امتیاز هر خط تلفن، مبلغ 207 هزار و 100 تومان است که تمام مشترکین در سراسر کشور می‌توانند این مبلغ را به‌صورت نقدی پرداخت و یا به‌صورت اقساطی در ابتدا مبلغ 128 هزار و نهصد تومان آن را در زمان ثبت‌نام و بقیه را در 36 ماه به‌صورت ماهیانه پنج هزار و پانصد تومان اقساطی پرداخت کنند.

وی افزود: هزینه تمام‌شده کابل‌کشی و برقراری ارتباط خطوط تلفن مبلغی بسیار بیشتر از این است، اما شرکت مخابرات به‌منظور مشتری مداری و تحقق ارتباطی فراگیر برای تمام مشتریان در سراسر کشور با مبلغ ذکرشده اقدام به ارائه سرویس  تلفن ثابت می‌نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-02-03 16:10

افزودن دیدگاه جدید