کد مطلب: 

224743

حداد عادل در کنایه به روحانی: افتخار نیست که بگویند هرگز انگشت ما روی فیلتر نخواهد رفت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: «این افتخار نیست که عده‌ای بگویند هرگز انگشت ما روی فیلتر نخواهد رفت. دشمن برای جنگ اقتصادی خود پیوست فرهنگی تعریف کرده و با ابزار شبکه‌ها و فضای مجازی به دنبال تحقق اهداف شوم خود است.»
حداد عادل در کنایه به روحانی: افتخار نیست که بگویند هرگز انگشت ما روی فیلتر نخواهد رفت

به گزارش سیتنا، غلامعلی حداد عادل در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم با تاکید بر اینکه این افتخار نیست که عده ای بگویند هرگز انگشت ما روی فیلتر نخواهد رفت، اظهار داشت: دشمن برای جنگ اقتصادی خود پیوست فرهنگی تعریف کرده که با ابزار شبکه ها و فضای مجازی به دنبال تحقق اهداف شوم خود است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ورود به دهه پنجم انقلاب فرصتی برای بازخوانی مسیر گذشته انقلاب است اظهار داشت: امروز کارنامه ای چهل ساله از انقلاب در اختیار داریم که باید این کارنامه مورد بررسی قرار گیرد.

حداد عادل با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد حکومت دینی در کشور است، چراکه دنیای غرب که سلطه خود را بر همه جهان می خواهد پرونده حکومت دینی را در دنیا بسته دیده بود و امام راحل، دین را بار دیگر به زندگی مردم بازگرداند.

وی با بیان اینکه مسیحیت در غرب در کلیساها مبحوس شده است گفت: سکولاریسم در غرب دین را به ابزاری نمادین تبدیل کرده و به دنبال تبدیل اسلام به وضعیتی مشابه مسیحیت بود ولی امام(ره) با ایجاد حکومت دینی، اسلام را در تمام شئون زندگی و حکومت جاری کرد.

حدادل عادل همچنین با تاکید بر حساسیت مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی لایحه پالرمو (کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان‌یافته فراملی) گفت: جهات مثبت و منفی پالرمو در دست بررسی است و مجمع تشخیص مصلحت نظام در نهایت تصمیمی خواهد گرفت که به سود ملت باشد.

وی با اشاره به بررسی قرارداد پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: بررسی این لایحه در دستور کار مجمع قرار دارد و در این زمینه بررسی های مختلف کارشناسی در حال انجام است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-02-01 21:23

افزودن دیدگاه جدید