کد مطلب: 

224736

پست خداحافظی هافبک جدید استقلال از باشگاه کیپ تاون سیتی

هافبک جدید استقلال با انتشار پیام خداحافظی رسما جدایی اش را از باشگاه کیپ تاون سیتی آفریقای جنوبی اعلام کرد.
پست خداحافظی هافبک جدید استقلال از باشگاه کیپ تاون سیتی

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، آیاندا پاتوسی بازیکنی است که با باشگاه استقلال به توافق نهایی دست پیدا کرده است و باشگاه کیپ تاون رضایت نامه او را برای حضور در جمع آبی پوشان تهرانی صادر کرده است.

پاتوسی دقایقی پیش با انتشار پیامی پراحساس خداحافظی رسمی اش را از باشگاه کیپ تاون اعلام کرد: دوران حضور من در کیپ تاون سیتی خیلی پرفراز و نشیب بود. من با آغوش باز پذیرفته شدم و خیلی لذت بخش  بود که بخشی از این تیم فوق العاده بودم. باید از مستر جان رییس تیم که هیچ وقت اعتمادش را به من از دست نداد تشکر کنم؛ او من را باور داشت و یکی از بزرگترین طرفدارانم بود. خیلی خوش شانش بودم که چنین هم تیمی هایی داشتم و توانستیم لحظات فوق العاده ای را رقم بزنیم. توانستیم با هم اختلاف ها و تفاوت ها را کنار بگذاریم و بدون هم نمی توانستیم به آن چیزی که رسیدیم دست پیدا کنیم. از کادرفنی بابت همه کارهایی که توانستم در زمین انجام بدهم و خاطرات فوق العاده ای که با هم در زمین داشتیم تشکر می کنم. اما از مهمترین ارکان باشگاه تشکر می کنم، هواداران ارتش آبی که بازی در کنار آنها خیلی لذت بخش بود و نقش مهمی در پیشرفت من داشتند.

پاتوسی قرار است فردا برای شرکت در تست پزشکی باشگاه استقلال وارد ایران شود تا در صورت موفقیت قراردادش را با این باشگاه نهایی کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-02-01 18:55

افزودن دیدگاه جدید