کد مطلب: 

224647

تقدیر مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس از عملکرد یک‌ساله شرکت مخابرات ایران

دکتر سید مهدی مقدسی رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی از عملکرد مطلوب شرکت مخابرات ایران در استان مرکزی در یک سال اخیر تقدیر و تشکر کرد.
تقدیر مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس از عملکرد یک‌ساله شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به همراه اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد شرکت در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان محترم استان مرکزی مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به روند اجرای برنامه‌ها در بخش‌های مختلف شرکت مخابرات به ارائه گزارش عملکرد شرکت مخابرات ایران در این استان پرداخت.

با توجه به بیان گزارش عملکرد شرکت مخابرات ایران در استان مرکزی طی یک سال اخیر که توسط مهندس سید مجید صدری به اطلاع نمایندگان محترم مجلس رسید، دکتر مقدسی رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس عملکرد مطلوب و شایسته شرکت مخابرات ایران و به‌خصوص مدیرعامل این شرکت را شایسته تقدیر و تشکر دانست.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات انجام‌شده یک‌ساله شرکت مخابرات ایران در استان مرکزی که در راستای توسعه خدمات، مشتری مداری و ارتباطی فراگیر انجام‌گرفته است، این اقدامات را بسیار مهم ارزیابی کرد و حمایت همه‌جانبه مجمع نمایندگان استان مرکزی از فعالیت‌های انجام‌گرفته در شرکت مخابرات ایران را اعلام کرد.

سایر نمایندگان استان مرکزی نیز در این نشست با توجه به مسائل و موضوعات مخابراتی و ارتباطی حوزه انتخابی خود به بحث و تبادل نظر و ایجاد هماهنگی بیشتر با مدیران شرکت مخابرات پرداختند .
در پایان مهندس سید مجید صدری نیز بر تعامل هر چه بیشتر و قوی‌تر با ارگانهای قانون‌گذار به‌منظور تحقق ارتباطی فراگیر در حوزه ICT تأکید کرد و افزود: تلاش همه‌جانبه شرکت مخابرات ایران با حداکثر ظرفیت بر این است تا شاخص‌های کیفی و کمی در تمام زمینه‌های ارتباطی نسبت به گذشته ارتقا و بهبود محسوسی داشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-01-30 11:38

افزودن دیدگاه جدید