کد مطلب: 

224577

منتظر تایید سازمان تامین اجتماعی برای بیمه‌ی شاغلین در کسب‌وکارهای مجازی از طریق اتحادیه هستیم

عضو هیات مدیره و سخنگوی اتحادیه‌ی کشوری کسب‌وکارهای مجازی، گفت: طی جساتی با مدیران وقت سازمان تامین اجتماعی، مقرر شد سازوکاری چیده شود و افراد از طریق اتحادیه‌ی کسب و کارهای مجازی که متولی فعالیت‌های صنفی در فضای مجازی است، مراجعه کنند و همچنین بحث بیمه به صورت توافقی انجام شود.
منتظر تایید سازمان تامین اجتماعی برای بیمه‌ی شاغلین در کسب‌وکارهای مجازی از طریق اتحادیه هستیم

"رضا الفت نسب" در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، پیرامون پاسخ سرپرست سازمان تامین اجتماعی به خبرنگار سیتنا در نشست خبری امروز (دوشنبه) در خصوص وضعیت بیمه در کسب‌وکارهای اینترنتی (لینک)، گفت: زمانی که مرحوم نوربخش در سازمان تامین اجتماعی حضور داشتند، جلسات متعددی برقرار و مشخص شد رابطه‌ی کارگری و کارفرمایی در یک سری مشاغل من‌جمله تاکسی‌های آنلاین برقرار نمی شود؛ چراکه این افراد غالبا شاغل هستند و به طور دائم در این شغل حضور ندارند.

وی، ادامه داد: نهایتا این موضوع به دستورالعملی تبدیل و منتشر شد و در شهریور ماه  سال جاری آقای زدا برای کل کشور ابلاغ کردند و مقرر شد سازوکاری چیده شود و افراد از طریق اتحادیه‌ی کسب و کارهای مجازی که متولی فعالیت‌های صنفی در فضای مجازی است، مراجعه کنند و همچنین بحث بیمه به صورت توافقی انجام شود.

سخنگوی اتحادیه‌ی کسب‌وکارهای مجازی ایران، اظهار کرد: در سایت اتحادیه اقدامات لازم را انجام دادیم، فراخوان انجام شده و منتظر سازمان تامین اجتماعی هستیم که متاسفانه پاسخ تلفن ما را هم نمی‌دهند، گویا بعد از فوت آقای نوربخش شیوه‌ی ارتباطی آقای زدا تغییر کرده است.

الفت نسب، افزود: تاکسی‌های آنلاین بحث مهمی برای سازمان تامین اجتماعی بود که پیش بردیم. سرپرست سازمان تامین اجتماعی، بحث معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را گفتند که این سازمان دولتی به استارت آپ‌ها مخصوصا تاکسی‌های اینترنتی کمک‌های خوبی کرده اند و متولی نیستند بلکه سازمانی هستند که فرایندهای مختلف کسب‎و‌کارها در دولت را تسهیل می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-01-28 16:05

افزودن دیدگاه جدید