کد مطلب: 

224080

مدیرعامل شرکت مخابرات: برای افزایش رضایتمندی کارکنان تلاش کرده‌ام

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: در این یک سال تمام تلاشم را برای گشایش امور در حوزه درون و برون سازمان بکار گرفتم و همچنان که در بدو ورود نیز تاکیدم بر اهمیت سرمایه انسانی بود، تمام تلاش ها نیز بر تحقق افزایش رضایتمندی کارکنان فارغ از نوع قراردادها و توجه ویژه به بازنشستگان عزیز بوده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات: برای افزایش رضایتمندی کارکنان تلاش کرده‌ام

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

یک سال از حضورم در بزرگ ترین و پرسابقه ترین شرکت مخابراتی کشور گذشت. شرکتی که به واسطه حضور مجموعه ای توانمند از دیرباز سرآمد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور بوده و کارکنان آن به تخصص و تعهد مثال زدنی شهره اند و مدیریت بر چنین مجموعه ای افتخاری بزرگ برای تمام مدیران است.
مجموعه مخابرات ایران زنجیره ای از تجارب غنی و حرفه ای سالیان طولانی است که در حال حاضر مسئولیت آن به عهده من و همکارانم است و این مهم رسالت ما را در امر خطیر خدمت رسانی به چنین مجموعه ارزشمندی سنگین تر می کند.
در این یک سال تمام تلاشم را برای گشایش امور در حوزه درون و برون سازمان بکار گرفتم و همچنان که در بدو ورود نیز تاکیدم بر اهمیت سرمایه انسانی بود، تمام تلاش ها نیز بر تحقق افزایش رضایتمندی کارکنان فارغ از نوع قراردادها و توجه ویژه به بازنشستگان عزیز بوده است.
بی شک هر کار بزرگی با چالش ها و قوت و ضعف هایی رو بروست اما خدا را شاکرم که این فرصت را یافتم در کنار شما و برای پیشبرد اهداف خرد و کلان بزرگ ترین متولی ارتباطات مخابراتی کشور در جهت افزایش سرمایه و کاهش هزینه ها خدمتگزار باشم و قطعا تمام کارها بدون حسن نظر و توجهات هیئت محترم مدیره میسر نبود که از این بابت قدردان ایشان هستم و به زودی در روزهای آتی گزارشی از عملکرد یک ساله خود و هیئت مدیره محترم را برای آگاهی کارکنان و مردم عزیز ارائه خواهم داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-01-16 21:49

افزودن دیدگاه جدید