کد مطلب: 

224062
ناظمی با انتقاد از عدم نقدپذیری در مقوله‌ی منابع انسانی:

رمز ایجاد تحول پایدار در یک جامعه، مدیریت تضادهاست/ حضور کمرنگ زنان در ساختار مدیریتی، زنگ خطر توسعه منابع انسانی است

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح راهکارهای نوآوری و خلاقیت در جامعه، گفت: جهت نیل به سازمان خلاق می بایست از پتاسیل همه‌ی افراد به ویژه توانمندی زنان در جامعه بهره ببریم و سازمان را محصور چارچوب مطلوبیت های شخصی خودمان نکنیم، بلکه با افزایش ظرفیت پذیرش و جذب افکارمتفاوت مسیر توسعه را باز بگذاریم.
رمز ایجاد تحول پایدار در یک جامعه، مدیریت تضادهاست/ حضور کمرنگ زنان در ساختار مدیریتی، زنگ خطر توسعه منابع انسانی است

به گزارش سیتنا، دکتر امیر ناظمی در پنل تخصصی سرمایه انسانی و تحول دیجیتال که در حاشیه چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، با تاکید بر سرمایه انسانی و پتاسیل موجود در این بخش، گفت: تغییرات در جامعه محدود به بخش خاصی نیست و تمام ابعاد را تحت تاثیر قرار می دهد. رمز ایجاد تغییر و تحول پایدار در یک جامعه یا سازمان، مدیریت تضادها و پذیرش رویکردهای متفاوت بین افراد است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران پارامترهای فناوری و استعداد را از ویژگی های مهم در خلاقیت و نوآوری دانست و افزود: برای دستیابی به خلاقیت، تکنولوژی و سرمایه انسانی با استعداد از پارامترهای مورد نیاز است، اما در کنار این دو مقوله ایجاد فضای نوآوری از اولویت های مهم و تاثیر گذار در این عرصه است و این فضا از رهگذر سعی و خطا و قبول اشتباهات و شکست ها حاصل می شود.

ناظمی با انتقاد از تمرکزگرایی و عدم نقدپذیری در مقوله منابع انسانی، گفت: میزان مشارکت زنان در جامعه از شاخص های مهم توسعه یافتگی در بین کشورها است و حضور کمرنگ زنان در ساختار مدیریتی کشور، زنگ خطری در مسیر توسعه منابع انسانی است.

گفتی است؛ چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی به مدت دو روز با موضوع «سرمایه انسانی و تحول دیجیتال (با هدف ادبیات سازی، جریان‌سازی، تبادل تجربیات و دانش در حوزه مدیریت منابع انسانی برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-01-16 15:32

افزودن دیدگاه جدید