کد مطلب: 

223924
پرسشگری با پاسخگویی همراه شد؛

وزیر ارتباطات: مهمان جمعی از فعالان مدنی در پژوهشگاه فضایی بودیم/ تاثیر دانش فضایی بر بهبود زندگی مردم را از نزدیک دیدند/ نظرها قبل و بعد جلسه متفاوت بود/ منتظر آقای زیباکلام هم بودیم که تشریف نیاوردند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: صبح امروز مهمان جمعی از فعالان مدنی در پژوهشگاه فضایی بودیم. تاثیر دانش فضایی بر بهبود زندگی مردم را از نزدیک دیدند.
وزیر ارتباطات

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، مهندس آذری جهرمی در توئیتی نوشت:

پرسشگری با پاسخگویی همراه شد. صبح زود مهمان جمعی از فعالان مدنی در پژوهشگاه فضایی بودیم. تاثیر دانش فضایی بر بهبود زندگی مردم را از نزدیک دیدند. منتظر آقای زیباکلام هم بودیم که تشریف نیاوردند. نظرها قبل و بعد جلسه متفاوت بود، دعوت می‌کنم دیدگاه‌هایشان را به اشتراک بگذارند.

گفتنی است؛ پیش از این صادق زیباکلام در توئیتی نوشته بود که "ای کاش به جای صنایع #هسته_ای، به جای #ماهواره و به جای #موشک، جمهوری اسلامی می‌توانست یک دوچرخه بسازد که با دوچرخه ترکیه، دوچرخه هند رقابت کند".

این توئیت با پاسخ آذری جهرمی مواجه شد و وزیر ارتباطات توئیت کرد که "جناب آقای زیباکلام! هسته‌ای و موشکی متولیان دیگری دارد،اما اگر مایلید از نزدیک پژوهشگاه فضایی را ببینید بلکه از دستاوردهای پژوهشگران جوان و تاثیر آن بر زندگی مردم و #آینده_روشن ایران آگاه شوید تا دیگر برای نقد سیاست‌خارجی،فن‌آوری ماهواره را با دوچرخه قیاس نفرمایید."

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-01-13 11:29

افزودن دیدگاه جدید