کد مطلب: 

223915

کمپین زمستانه آسیاتک، "هیجان یک انتخاب" آغاز شد

کمپین زمستانه آسیاتک با نام "هیجان یک انتخاب" در سراسر کشور آغاز شد.
کمپین زمستانه آسیاتک، "هیجان یک انتخاب"

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی آسیاتک، پس از طراحی و اجرای موفقیت آمیز کمپین روی نُت نت و نظر به استقبال مشترکین، کمپین زمستانه آسیاتک با نام "هیجان یک انتخاب" از روز شنبه 22/10/1397 آغاز و تا پایان فروردین 1398 ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش شرکت آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور، همواره بر ارائه و پشتیبانی سرویس های با کیفیت تاکید داشته و سعی کرده است رضایت مشتریان از سرویس های ارائه شده را سرلوحه اهداف خود قرار دهد.

در کمپین زمستانه "هیجان یک انتخاب"، به جهت افزایش رضایتمندی مشترکین، امکان برخورداری از سرعت Mbps16 با حجم و هزینه های متنوع، به صرفه و اقتصادی به انتخاب مشتریان وجود دارد.

امکان استفاده از شرایط ویژه خرید تلفن ثابت آسیاتل با قابلیت جابه جایی کشوری و استفاده از پرظرفیت ترین و مجهزترین دیتاسنتر کشور و همچنین برخورداری از شرایط ویژه فروش پهنای باند نیز از دیگر مزایای کمپین زمستانه آسیاتک است.

در ادامه این گزارش آمده است از آنجایی که مشتریان سرمایه های اصلی سازمان به شمار می آیند، شرکت آسیاتک با انعقاد قرارداد مشترک با مجموعه اسنپ، امکان استفاده از سفر رایگان اولین سفر و پین تخفیف 30درصدی اسنپ تا سقف 30.000 ریال در شهرهایی از سراسر کشور که مجموعه اسنپ در آنها فعالیت می کند را برای مشترکین کمپین زمستانه خود فراهم آورده است.

علاوه بر تسهیلات اشاره شده، به پاس همراهی مشترکین محترم جوایز نفیسی از جمله کنسول بازی XBOX و دهها سرویس ویژه به قید قرعه به خریداران پکیج های کمپین زمستانی آسیاتک " هیجان یک انتخاب" اختصاص می یابد.

در انتهای این گزارش آمده است آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور و با برخورداری از توان جوانان متخصص و متعهد ایران و بهره مندی از جدیدترین دانش نرم افزاری و امکانات سخت افزاری دنیا، در مسیر افزایش رضایت و ارتقاء کیفیت زندگی مشترکین خود گام بر می دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-01-13 09:13

افزودن دیدگاه جدید