کد مطلب: 

223845
نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

سرویس دهی پست بانک در روستاها افزایش یابد/ در ارائه‌ی تسهیلات بانکی به روستائیان آسان گرفته شود/ پست بانک می‌تواند گره از مشکلات روستائیان باز کند

نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: پست بانک با ارائه‌ی بیشتر خدمات بانکی در روستایی می‌تواند گره‌های بزرگی از زندگی مردم باز کند. در همین راستا تمام بانک‌ها به خصوص پست بانک باید اعتماد مردم را جلب کنند و خدمات بانکی به سهولت به مردم ارائه شود.
سرویس دهی پست بانک در روستاها افزایش یابد/ در ارائه‌ی تسهیلات بانکی به روستائیان آسان گرفته شود/ پست بانک می‌تواند گره از مشکلات روستائیان باز کند

دکتر اصغر مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی سیتنا پیرامون ارزیابی عملکرد پست بانک در روستاها و مناطق محروم کشور، گفت: در حوزه‌ی خدمات دهی و سرویس دهی بانکی یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه شود، روستاهاست؛ چراکه قشر عظیمی از مردم در روستاها زندگی می‌کنند و نیازمند خدماتی هستند که در حال حاضر پست بانک در حال ارائه‌ی آن است.

نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس، اظهار کرد: پست بانک به دلیل آنکه موانع زیادی بر سر راه خود ندارد، می‌تواند این خدمات را به خوبی به روستاییان ارائه دهد.

نماینده مردم استهبان و نی‌ریزدر مجلس شورای اسلامی، گفت: کاری که پست بانک باید انجام دهد این است که سرویس دهی خود در روستاها را افزایش دهد؛ چراکه بسیاری از روستاییان برای آمدن به شهر و دریافت خدمات بانکی وسیله ندارند و ترددشان به شهر سخت است.

وی، افزود: پست بانک با ارائه‌ی بیشتر خدمات بانکی در روستاها می‌تواند گره‌های بزرگی از زندگی مردم باز کند. در همین راستا تمام بانک‌ها به خصوص پست بانک باید اعتماد مردم را جلب کنند و خدمات بانکی به سهولت به مردم ارائه شود.

نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس، اظهار کرد: تمام خدماتی که یک بانک می‌تواند ارائه دهد، پست بانک نیز می‌تواند ارائه دهد. بسیاری از روستاها وضعیت بارندگی خوبی دارند و در آن مناطق بحث کشاورزی حائز اهمیت است و مردم می توانند سرمایه‌هایشان را در پست بانک نگهداری کنند.

مسعودی، خاطرنشان کرد: نکته بعدی لزوم ارائه‌ی تسهیلات آسان بانکی توسط پست بانک به روستائیان است. با توجه به اینکه خانه های روستایی سند ندارد و ضامن کارمند هم در روستاها کم است، اما اسناد مالکیت در شهر درست است و ضامن هم به راحتی پیدا می شود، لذا قوانین ارائه‌ی تسهیلات بانکی در روستاها باید کمی آسان‌تر گرفته شود تا روستاییان بتوانند به راحتی از تسهیلات بانکی استفاده کنند و برای بانک هم ضرری نداشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-01-11 11:25

افزودن دیدگاه جدید